Χωρίς τέλος συνεχίζονται οι επιθέσεις του Ιράν, με τους Φρουρούς της Επανάστασης να ανακοινώνουν ότι έπληξαν το κέντρο της ισραηλινής στρατιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών, γνωστής ως Μοσάντ, στη Χερζλίγια του Ισραήλ.
Στην ισραηλινή πόλη σήμερα το πρωί αναφέρθηκαν μεγάλες εκρήξεις. Φωτογραφίες από το σημείο να δείχνουν μια μεγάλη στήλη καπνού να υψώνεται από ένα κτήριο.
H στρατιωτική επιχείρηση του Ισραήλ ” Rising Lion”, που έχει στόχο να «εξαλείψει την ιρανική απειλή για την ύπαρξη του εβραϊκού κράτους» πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της Μοσάντ μέσα στο ιρανικό έδαφος. Στόχος του Τελ Αβίβ ήταν τα πυραυλικά συστήματα, τα συστήματα αεράμυνας και οι πυρηνικές υποδομές της Τεχεράνης.
Τα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα ανώτερη πηγή ασφαλείας μετέδωσαν ότι μονάδες κομάντος της Μοσάντ διείσδυσαν στο κεντρικό Ιράν πριν από την έναρξη των αεροπορικών επιδρομών και ανέπτυξαν οπλικά συστήματα ακριβείας κοντά σε ιρανικές συστοιχίες αεράμυνας, οι οποίες ενεργοποιήθηκαν κατά τη στιγμή της επίθεσης.
Συστήματα προηγμένης στρατιωτικής τεχνολογίας τοποθετήθηκαν σε οχήματα, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την καταστροφή ευαίσθητων αμυντικών στόχων κατά την εξέλιξη της επιχείρησης.
BREAKING:
Iran strikes Israeli intelligence agency Mossad’s HQ. pic.twitter.com/7KxhG4fbhq
— Globe Eye News (@GlobeEyeNews) June 17, 2025
