Το πρώτο της βράδυ στις φυλακές Κορυδαλλού πέρασε η Ειρήνη Μουρτζούκου, η οποία κρίθηκε προφυλακιστέα έπειτα από την σοκαριστική απολογία της ενώπιον της ανακρίτριας Πατρών.
Η 25χρονη δολοφόνος μεταφέρθηκε χθες το μεσημέρι από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών στη γυναικεία πτέρυγα των φυλακών του Κορυδαλλού, αντιμετωπίζοντας βαρύτατες κατηγορίες που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, απόπειρα ανθρωποκτονίας ανήλικης και εμπλοκή σε τέσσερις θανάτους παιδιών, δύο εκ των οποίων αφορούν τα δικά της.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ η κατηγορούμενη κρατείται σε απομόνωση ενώ παράλληλα βρίσκεται υπό συνεχή επιτήρηση, στο ίδιο τμήμα όπου κρατείται και η Ρούλα Πισπιρίγκου.
Η στάση της έως τώρα, χαρακτηρίζεται ως ήρεμη και ψύχραιμη, ενώ φέρεται να έχει ζητήσει να μεταφερθεί σε ψυχιατρικό ίδρυμα, αίτημα που είχε ήδη διατυπώσει στο απολογητικό της υπόμνημα.
Ανατριχιαστική η απολογία της
Στο 19σέλιδο υπόμνημα που η ίδια κατέθεσε, προχωρά σε ανατριχιαστικούς ισχυρισμούς τόσο για τους θανάτους των βρεφών όσο και για την υπόθεση του μικρού Παναγιωτάκη.
Την ίδια ώρα, επιχειρεί να βασίσει την υπερασπιστική της επιχειρηματολογία στα ψυχιατρικά της προβλήματα καθώς όπως, μεταξύ άλλων, ισχυρίζεται ότι ο Παναγιωτάκης ήταν το παιδί που της έδωσε τη δύναμη να ζήσει και να ξεπεράσει τα ψυχολογικά της προβλήματα:
«Ο Παναγιωτάκης μου έδωσε την δύναμη να ξεπεράσω τα “σκοτάδια” (ψυχιατρικά / ψυχωτικά / σωματικά και όχι μόνο) προβλήματά μου. Με έκανε να βρω την δύναμη να κάνω και πάλι όνειρα…»
Στο υπόμνημα επίσης, κατηγορεί τη μητέρα του Παναγιωτάκη ότι επιχειρεί να της φορτώσει την ευθύνη:
«Η ανωτέρω […] όλους αυτούς τους μήνες προσπαθεί να με οδηγήσει στην ανάληψη της ευθύνης για τον θάνατο του παιδιού της, πλην μου είναι αδύνατον να “χρεωθώ” τον θάνατο της τελευταίας ελπίδας σωτηρίας της ζωής, της ψυχής, της ύπαρξής μου».
Είναι σοκαριστικό επίσης, πως η Μουρτζούκου, που από κάποια στιγμή και μετά είχε πάψει να είναι η «Ειρήνη» και αποκαλούνταν με το ψευδώνυμο «Ρήνος», προσπαθεί να διαφοροποιήσει την περίπτωση του Παναγιωτάκη από εκείνη των άλλων δικών της θυμάτων, κάνοντας λόγο, ουσιαστικά, για ένα παιδί που δεν ταιριάζει στο «προφίλ» των θυμάτων της, φτάνοντας να πει ότι δεν ταιριάζει στο μοτίβο των δολοφονιών.
Το τρίτο πρόσωπο
Η πιο σοβαρή αιχμή του υπομνήματος που υπέβαλε είναι ότι «καταλυτικό ρόλο» στην υπόθεση διαδραματίζει ένα φερόμενο «τρίτο πρόσωπο», το οποίο προς το παρόν δεν έχει κατονομάσει. Συγκεκριμένα έχει εκφράσει πως:
«Καταλυτικό ρόλο έχει διαδραματίσει και άλλος-η άνθρωπος, το όνομα του οποίου θα αποκαλύψω μόνο στις αρμόδιες Εισαγγελικές / Ανακριτικές Αρχές […] αφού δέχομαι συνεχείς και έντονες απειλές για την ζωή μου και την σωματική μου ακεραιότητα».
Η Ειρήνη Μουρτζούκου ισχυρίζεται επιπλέον ότι βρίσκεται στη διάθεση των Αρχών για πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης, προκειμένου «να μην μείνει το παραμικρό σημείο της τραγικής αυτής ιστορίας στο σκοτάδι».
