Ένα απίστευτο αλλά και ανησυχητικό περιστατικό απασχολεί τις Αρχές, καθώς 17χρονος ομολόγησε ότι άρπαζε βρέφη από δημόσιους χώρους στην Αθήνα. Ο ανήλικος, που συνελήφθη χθες (4/9), περιέγραψε στους αστυνομικούς τα κίνητρά του και προκάλεσε ερωτήματα για την ψυχολογική του κατάσταση αλλά και για τα κενά στην ασφάλεια.
Τι κατέθεσε στους αστυνομικούς
«Το έκανα επειδή δεν χωνεύω τους Ρομά, ήθελα να δείξω πως δεν προσέχουν τα παιδιά τους», φέρεται να είπε ο 17χρονος, επιχειρώντας να δικαιολογήσει τις πράξεις του. Η πιο πρόσφατη υπόθεση καταγράφηκε σε σούπερ μάρκετ κοντά στην Ακρόπολη, όπου εκμεταλλεύτηκε την εμπιστοσύνη μητέρας και άρπαξε το μωρό της από καρότσι.
Το ιστορικό με την Ομόνοια
Δεν ήταν η πρώτη φορά. Στις 14 Μαΐου είχε καταγραφεί σε άλλο σούπερ μάρκετ, στην Ομόνοια, να παίρνει βρέφος 6 μηνών από την γιαγιά του και να το εγκαταλείπει δίπλα σε κάδο σκουπιδιών στον Άλιμο.
Η κατάθεση της μητέρας
Η μητέρα του μωρού που άρπαξε στην Ακρόπολη κατέθεσε ότι γνώρισε τον 17χρονο σε λεωφορείο, όταν της πρότεινε να της αγοράσει τρόφιμα για το παιδί της, καθώς ζητούσε οικονομική βοήθεια. Ακολούθησε στο σούπερ μάρκετ και στο φαρμακείο, όπου βρήκε την ευκαιρία να πάρει το παιδί.
Η δράση του
Ο ανήλικος δεν ήταν άγνωστος στις Αρχές. Είχε συλληφθεί τον Ιούνιο επειδή παρίστανε για έναν χρόνο τον ελεγκτή σε αστικά λεωφορεία στη Βάρη, βάζοντας πρόστιμα σε επιβάτες χωρίς εισιτήριο. Σε βάρος του τότε είχε σχηματιστεί δικογραφία για αντιποίηση, απάτη και πλαστογραφία.
Τα βίντεο-ντοκουμέντα
Βιντεοληπτικό υλικό από κάμερες ασφαλείας τον δείχνει να κινείται με καροτσάκι που είχε μέσα το μωρό, αλλά και τη μητέρα να τον συνοδεύει λίγη ώρα πριν την αρπαγή. Σε άλλο βίντεο, η μητέρα φαίνεται να τρέχει πανικόβλητη με τα μεγαλύτερα παιδιά της για να εντοπίσει το βρέφος.
