Μια νέα λεπτομέρεια για το τροχαίο ατύχημα που φέρεται να προκάλεσε ο Βασίλης Μπισμπίκης στη Φιλοθέη ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Το Πρωινό», ο γνωστός ηθοποιός αμέσως μετά το περιστατικό τηλεφώνησε στη σύντροφό του Δέσποινα Βανδή, προσπαθώντας να την καθησυχάσει για την έκταση των ζημιών.
«Έκανα μ@@@α αλλά θα το διορθώσω»
Όπως μετέδωσε ο Γιώργος Λιάγκας, ο Μπισμπίκης φέρεται να είπε στη Δέσποινα Βανδή:
«Δέσποινα, το πρωί που ερχόμουν στο σπίτι, έκανα μία μ@@@α. Μην ανησυχείς, δεν είναι κάτι μεγάλο, θα το διορθώσω».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο ηθοποιός εκείνη τη στιγμή δεν είχε συνειδητοποιήσει το μέγεθος των ζημιών, καθώς το θηριώδες τζιπ του προκάλεσε σοβαρές φθορές σε τρία αυτοκίνητα και σε μια γκαραζόπορτα. Η πρόθεσή του, όπως τονίστηκε, ήταν να «διορθώσει το πρόβλημα», ωστόσο η υπόθεση πήρε διαστάσεις με την εμπλοκή της αστυνομίας και την κάλυψη των μέσων ενημέρωσης.
Ο παρουσιαστής σημείωσε ότι εκείνη την ώρα επικράτησε «πανικός και φόβος απέναντι στα media», κάτι που φέρεται να επηρέασε τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασε ο Μπισμπίκης μετά το ατύχημα. Αντί να παρουσιαστεί άμεσα στην αστυνομία το Σάββατο το πρωί, όπως αναμενόταν, ο ηθοποιός επέλεξε να εμφανιστεί κανονικά στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, γεγονός που προκάλεσε ακόμη περισσότερα σχόλια.
Το τηλεφώνημα του Βασίλη Μπισμπίκη στη Δέσποινα Βανδή δείχνει την προσπάθειά του να υποβαθμίσει το περιστατικό και να καθησυχάσει τη σύντροφό του. Ωστόσο, η πραγματικότητα του τροχαίου με τις εκτεταμένες ζημιές και η δημοσιότητα που πήρε η υπόθεση φανέρωσαν πως το ζήτημα δεν ήταν τόσο «μικρό», όσο αρχικά επιχείρησε να το παρουσιάσει ο ίδιος.
