Χειρόφρενο στα Ταξί: Συνεχίζεται η Πανελλαδική Απεργία και την Τετάρτη. Στο «χορό» και η Θεσσαλονίκη

17
Μάρτιος
2026
Χωρίς ταξί σήμερα η Αττική

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε κλοιό κινητοποιήσεων παραμένει η χώρα, καθώς οι οδηγοί ταξί αποφάσισαν τη συνέχιση της απεργίας τους και για την Τετάρτη 18 Μαρτίου. Με κεντρικό σύνθημα «διεκδικούμε τη βιωσιμότητά μας», ο κλάδος αντιδρά δυναμικά στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών που συζητείται στη Βουλή.

Ενωμένο μέτωπο Αθήνας – Θεσσαλονίκης

Το Σωματείο «ΕΡΜΗΣ» ανακοίνωσε την καθολική συμμετοχή των ιδιοκτητών ταξί της Θεσσαλονίκης στην 24ωρη απεργία, υπογραμμίζοντας πως το νομοσχέδιο που κατατέθηκε «δεν αφήνει ικανοποιημένο τον κλάδο στα βασικά του αιτήματα».

Αύριο στις 14:00, οι εκπρόσωποι του «ΕΡΜΗ» θα βρεθούν στη Βουλή μαζί με την ΠΟΕΙΑΤΑ και τον ΣΑΤΑ, προκειμένου να καταθέσουν τις προτάσεις τους και να διεκδικήσουν αλλαγές στο κείμενο του νομοσχεδίου.

Τα «αγκάθια» των διαπραγματεύσεων

Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές εκφράζουν την έντονη αντίθεσή τους σε συγκεκριμένες διατάξεις, εστιάζοντας κυρίως στα εξής σημεία:

  • Υποχρεωτική Ηλεκτροκίνηση: Αντιδράσεις για το χρονοδιάγραμμα και το κόστος μετάβασης των οχημάτων.

  • Εκσυγχρονισμός Μεταφορών: Ενστάσεις για τις νέες προϋποθέσεις στις ειδικές άδειες και το ποινικό μητρώο.

  • Βιωσιμότητα: Φόβοι για τον αθέμιτο ανταγωνισμό και την επιβίωση του επαγγέλματος.

Κλιμάκωση των κινητοποιήσεων

«Θα βρισκόμαστε στους δρόμους για όσο διαρκεί η συζήτηση του νομοσχεδίου», ξεκαθαρίζουν οι συνδικαλιστές. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ) καλεί όλα τα μέλη της σε μαζική συμμετοχή, τονίζοντας πως η αυριανή ημέρα είναι κρίσιμη για το μέλλον του κλάδου.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ