Το ντοκιμαντέρ “Φάκελος 17Ν” που παρουσιάζει ο Αλέξης Παπαχελάς στον ΣΚΑΪ και ειδικότερα για τη συνέντευξη που έδωσε ο Δημήτρης Κουφοντίνας, σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας.
«Είμαι 56 ετών, γύρισα 30 χρόνια πίσω, τότε που κάναμε ρεπορτάζ. Χθες ήμουν 50-50, από τη μία έλεγα θέλω να το ζήσω όλο αυτό, από την άλλη λέω ρε γα…ο είναι και λίγο πρόκληση. Έβλεπα τον άλλον τον ξεδοντιάρη τώρα πια, γιατί ξεδοντιάρης είναι. Για τον Κουφοντίνα λέω, με τα σάπια δόντια.
Από τη μία τον ζήλεψα τον Παπαχελά, κάνει εκπομπάρα, δηλαδή μιλάμε για εκπομπάρα. Από την άλλη το θράσος αυτού του ανθρώπου που έλεγε ο αγώνας κλπ… Ζήτησε συγγνώμη μόνο από τους συγγενείς του Αξαρλιάν, για τους άλλους έλεγε ότι κατανοώ ότι πονάνε.
Τίποτα, ο άνθρωπος με τη μαγκούρα του, με το Αρμάνι πουκαμισάκι, όλα έχουν έναν συμβολισμό. Με τη μαγκούρα και τα σάπια δόντια. Τι να κάνουμε τώρα, αυτοί ήταν… Πώς δεν είπε να οργανωθεί ο κόσμος να κάνουμε μια καινούρια 17 Νοέμβρη. Τι να πεις τώρα; Από την άλλη ήταν εκπομπάρα», είπε ο Γιώργος Λιάγκας.
