Η επίσκεψη του προεδρικού ζεύγους της Γαλλίας στην Αθήνα είχε και μια ιδιαίτερα ανθρώπινη, ανεπίσημη πλευρά. Ενώ οι δύο ηγέτες σφράγιζαν τη στρατηγική συνεργασία των χωρών τους, η Μπριζίτ Μακρόν επέλεξε να βρεθεί στο πλευρό της Μαρέβας Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, σε μια κίνηση που υπογραμμίζει την προσωπική φιλία που συνδέει τις δύο γυναίκες.
Η Πρώτη Κυρία της Γαλλίας επισκέφθηκε τη σύζυγο του Έλληνα Πρωθυπουργού στην οικία τους στον περιφερειακό του Λυκαβηττού, λίγες μόλις ώρες μετά την έξοδο της κυρίας Γκραμπόφσκι από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
«Θα ερχόμουν και στο νοσοκομείο»
Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη υποβλήθηκε πρόσφατα σε επέμβαση ειλεού, γεγονός που την κράτησε μακριά από το επίσημο δείπνο στο Προεδρικό Μέγαρο. Η Μπριζίτ Μακρόν, δείχνοντας την οικειότητα που έχουν αναπτύξει, της είπε χαρακτηριστικά: «Αν δεν ήσουν εδώ, θα ερχόμουν στο νοσοκομείο για να σε δω».
Οι λεπτομέρειες της επίσκεψης
Η συνάντηση κράτησε περίπου 1 ώρα και 20 λεπτά, σε πολύ χαλαρό κλίμα. Λόγω της ανάρρωσης της οικοδέσποινας, το γεύμα ήταν λιτό. Η Μπριζίτ Μακρόν επέλεξε φιλέτο με πατάτες, ενώ η Μαρέβα Μητσοτάκη περιορίστηκε σε βραστά, ακολουθώντας την ειδική δίαιτα που επιβάλλει το χειρουργείο. Η κυρία Μακρόν δεν έφτασε με άδεια χέρια, καθώς έφερε ένα δώρο από το Παρίσι για τη φίλη της, το περιεχόμενο του οποίου παρέμεινε ιδιωτικό.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ευχές για ταχεία ανάρρωση, προτού η Γαλλίδα Πρώτη Κυρία αναχωρήσει για το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου συνεχίστηκε το επίσημο πρόγραμμα.
ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
