Κυρ. Μητσοτάκη: Τι συζήτησε με τον υπ. Εξωτερικών της Αρμενίας Αρ. Μιρζογιάν

27
Ιούνιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υποδέχθηκε το μεσημέρι, στο Μέγαρο Μαξίμου, τον υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας, Αραράτ Μιρζογιάν, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στην Ελλάδα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σύμφωνα με πληροφορίες, επιβεβαιώθηκε το παραδοσιακά υψηλό επίπεδο των διμερών σχέσεων, με βάση τους μακροχρόνιους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο χωρών, και συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω ενίσχυσής τους.

Ο υπουργός Εξωτερικών της Αρμενίας χαιρέτισε την άριστη συνεργασία με την κυβέρνηση και το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, από την ελληνική πλευρά, ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εξωτερικών πρέσβης Θεμιστοκλής Δεμίρης, η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη και ο αναπληρωτής διευθυντής του διπλωματικού γραφείου του πρωθυπουργού, Πάρης Βλαχάκης.

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ