Η Κλαυδία προετοιμάζεται για τη συμμετοχή της στη Eurovision με το τραγούδι «Αστερομάτα», εκπροσωπώντας την Ελλάδα. Σε δηλώσεις της στην εκπομπή Breakfast@Star, εξέφρασε τη σιγουριά της για την εμφάνισή της στον Β’ Ημιτελικό στις 15 Μαΐου, τονίζοντας ότι είναι ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Αναφερόμενη στη σειρά εμφάνισής της (7η θέση), δήλωσε ότι της αρέσει, αν και θεωρεί ότι πιο σημαντικοί είναι η παρουσία, το τραγούδι και η ερμηνεία.
Η τραγουδίστρια χαρακτήρισε μεγάλη τιμή το γεγονός ότι επιλέχθηκε από το ελληνικό κοινό να εκπροσωπήσει τη χώρα με ένα τραγούδι που μεταφέρει ένα σημαντικό μήνυμα. Τέλος, μίλησε για τη στήριξη του συντρόφου της, Oge, που βρίσκεται διαρκώς δίπλα της και την κατανοεί, καθώς ανήκει και αυτός στον χώρο της μουσικής.
