Μετά τη συνέντευξη της Σίσσυς Χρηστίδου, στη Φαίη Σκορδά την περασμένη εβδομάδα, στην οποία αναφέρθηκε στο τέλος του γάμου της με τον Θοδωρή Μαραντίνη και τη δικαστική διαμάχη τους καθώς και για την οικονομική ανισορροπία που υπήρχε, ο τραγουδιστής εξέδωσε ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλώνοντας ότι θα κινηθεί νομικά εναντίον της πρώην συζύγου του.
Στη δημόσια δήλωσή του αναφέρεται στις επανειλημμένες τοποθετήσεις της Σίσσυς Χρηστίδου, τις οποίες χαρακτηρίζει συκοφαντικές και ψευδείς. Μάλιστα, ζητά από τα ΜΜΕ να σταματήσουν κάθε αναπαραγωγή ή σχολιασμό του θέματος, επικαλούμενος την προστασία της ψυχικής υγείας και της αξιοπρέπειας των παιδιών τους. Επιπλέον, τονίζει πως η υπόθεση έχει πλέον παραπεμφθεί στη δικαιοσύνη και δηλώνει πως επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμο δικαίωμά του σε περίπτωση κακόβουλων σχολίων ή ανακριβών δημοσιευμάτων.
Η ανακοίνωση του Θοδωρή Μαραντίνη
«Κατόπιν επαναλαμβανόμενων και κατ’ εξακολούθηση συκοφαντικών και ανυπόστατων δημοσίων -άμεσων και εμμέσων – δηλώσεων της πρώην συζύγου μου και του περιβάλλοντος της και κυρίως με γνώμονα το σεβασμό και την προστασία της ψυχικής υγείας και αξιοπρέπειας των ανήλικων παιδιών μου, καλώ όλα τα μέσα ενημέρωσης να απέχουν από κάθε περαιτέρω αναπαραγωγή, σχολιασμό ή μετάδοση του θέματος που αφορά στην προσωπική ζωή εμού και των τέκνων μου, διότι όσα ακούστηκαν εμπεριέχουν πλείστα όσα συκοφαντικά και ψευδή στοιχεία που μόνο θετικό πρόσημο δεν έχουν. Ως πατέρας οφείλω να προστατέψω τα ανήλικα τέκνα μου από το μονόπρακτο παραλήρημα που έγινα και εγώ θεατής. Γνωρίζουμε όλοι ότι η δημοσιογραφική δεοντολογία, η νομοθεσία περί προστασίας ανηλίκων και οι βασικές αρχές σεβασμού προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, επιβάλλουν προσοχή, ευθύνη και αυτοσυγκράτηση στην κάλυψη τέτοιων υποθέσεων. Το θέμα έχει αναλάβει η δικαιοσύνη, ως αρμόζει. Ευχαριστώ για την κατανόηση και την υπεύθυνη στάση, επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου σε ό,τι αφορά τυχόν άστοχες αναπαραγωγές ή κακόβουλους σχολιασμούς».
Η συνέντευξη της Σίσσυς Χρηστίδου
Την Πέμπτη 29 Μαΐου, η Σίσσυ Χρηστίδου μιλώντας στην εκπομπή «Buongiorno», αναφέρθηκε στο τέλος του γάμου της με τον Θοδωρή Μαραντίνη και αποκάλυψε πως πάλεψε για έναν πολιτισμένο χωρισμό, κάτι που δεν συνέβη.
«Ονειρεύτηκα ένα πετυχημένο γάμο και μια δεμένη οικογένεια. Δεν υπήρχε στο μυαλό μου το “πάμε να το κάνουμε και ό,τι βγει”. Πήρα σαν προσωπική αποτυχία το διαζύγιο αναλαμβάνοντας το δικό μου μερίδιο ευθύνης και μετά ονειρεύτηκα ένα καλό διαζύγιο. Το πάλεψα πάρα πολύ και ακόμα το παλεύω. Είναι ένας αγώνας που δεν μπορεί να δοθεί από έναν. Ήμασταν σε δύο διαφορετικούς γάμους, εγώ αυτό έχω καταλάβει. Εγώ νόμιζα ότι ήμουν σε έναν πολύ καλό γάμο, για όλα τα χρόνια του γάμου μου. Αφού τελείωσε ο γάμος μου, κατάλαβα ότι δεν ίσχυε. Ένιωθα πολύ τυχερή, πολύ ευτυχισμένη. Προέκυψαν πράγματα και γκρεμίστηκε ο κόσμος μου, αλλά δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες γιατί είναι πράγματα που δεν γνωρίζουν ούτε τα παιδιά μου. Εκείνη τη στιγμή ήταν ό,τι πιο οδυνηρό μου είχε συμβεί, όμως έχω έναν διακόπτη μέσα μου και έκανα κατευθείαν κλικ και είπα τέλος. Έπρεπε να βρεθεί μια άλλη συνθήκη και προσπάθησα πολύ για αυτήν για να είναι ένα καλό διαζύγιο. Τα άφησα όλα στην άκρη και δεν κράτησα κακία, θυμό. Ο ψυχολόγος μου, μου λέει ότι το πρόβλημά μου είναι ότι δεν θυμώνω. Έχω μια περίεργη ενσυναίσθηση με τους ανθρώπους και ακόμα κι αν μου κάνουν κακό, μέσα μου καταλαβαίνω γιατί το κάνουν και νιώθω συμπόνοια. Έχω αυτό το ελάττωμα, οπότε μου είναι δύσκολο να υπερασπιστώ τον εαυτό μου», ανέφερε η παρουσιάστρια.
Δείτε το βιντεο:
«Ήθελα ένα καλό διαζύγιο. Έκανα αυτό που έπρεπε για τα παιδιά μου. Γενικά είμαι άνθρωπος που συγχωρώ, αλλά δεν γίνεται τον εχθρό να τον συγχωρείς επαναλαμβανόμενα, γιατί κάποιες φορές ο εχθρός σε πολεμάει μέχρι να μην αντέχεις να τον συγχωρήσεις. Είμαι εντυπωσιακά καλή στο να διαχειρίζομαι τις δύσκολες καταστάσεις. Σκεφτόμουν πώς θα ξεπεράσω τον χωρισμό μου, μέχρι που αρρώστησε η μαμά μου. Όταν αρρώστησε η μαμά μου, το ξεπέρασα. Δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο. Τα ξεπέρασα όλα και έπεσα με τα μούτρα πάνω στη μαμά. Για δύο χρόνια πάλεψε σαν θηρίο και ήμουν δίπλα της και μετά όλα μου φάνηκαν μικρά. Αφού επιβίωσα από τον θάνατο της μητέρας μου, δεν υπάρχει κάτι άλλο που να με τρομάζει». Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Δεν ξέρω γιατί δεν έχει μπει μια τελεία. Οι λόγοι που γίνονται όλα αυτά, δεν είναι αυτοί για τους οποίους γίνονται. Δεν ξέρω αν βγάζει νόημα αυτό που λέω», περιέγραψε.
Για τη διαχείριση των οικονομικών της όσο ήταν παντρεμένη με τον Θοδωρή Μαραντίνη, είπε:«Τη διαχείριση των οικονομικών της δικής μας οικογένειας την έκανε ο Θοδωρής. Τα χρήματα τα διαχειριζόταν όλα ο Θοδωρής και μάλιστα υπέγραφε και τα συμβόλαιά μου. Έκανα πολλά λάθη, ήμουν πολύ μικρή και για αυτό και δεν ζητάω ευθύνες. Όλα αυτά τα επέλεξα, δεν μου τα επέβαλε κανείς. Δεν είχα κανένα έλεγχο στα οικονομικά μου και δεν με ένοιαζε να έχω».

