Κυριάκος Μητσοτάκης και Νόβακ Τζόκοβιτς έφαγαν μαζί σε γνωστό εστιατόριο του Κολωνακίου

Ο άνθρωπος που έχει καταρρίψει όλα τα ρεκόρ στο τένις πραγματοποίησε επίσκεψη-εξπρές στην πρωτεύουσα καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την απόσυρσή του από τα κορτ σκοπεύει να γίνει μόνιμος κάτοικος Αθηνών.
14
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Κυριάκος Μητσοτάκης και Νόβακ Τζόκοβιτς έφαγαν μαζί το βράδυ της Παρασκευής σε γνωστό εστιατόριο του Κολωνακίου. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Νόβακ Τζόκοβιτς έφαγαν μαζί, οι δυο τους, χωρίς να συνοδεύονται από τις συζύγους τους.
Ο άνθρωπος που έχει καταρρίψει όλα τα ρεκόρ στο τένις πραγματοποίησε επίσκεψη-εξπρές στην πρωτεύουσα καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την απόσυρσή του από τα κορτ σκοπεύει να γίνει μόνιμος κάτοικος Αθηνών.

Ο Σέρβος τενίστας, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Γέλενα επισκέφθηκαν ιδιωτικά σχολεία, προκειμένου να έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για το πού θα φοιτήσουν τα παιδιά τους, εφόσον οριστικοποιήσουν την απόφασή τους, ενώ παράλληλα είδαν και σπίτια στα βόρεια προάστια.

Τέλος εποχής στον ΠΑΟΚ: Μετά τους Λόβρεν και Βολιάκο, αποχαιρέτησε και τον Ζόαν Σάστρε

Σε μια ακόμη αποδέσμευση ποδοσφαιριστή προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ,…

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ