Σήμερα το πρωί έφυγε από τη ζωή η δημοσιογράφος Ηρώ Καριοφύλλη, η μαχητική δημοσιογράφος, “μετρ” του αστυνομικού ρεπορτάζ, όπως λέμε όλοι οι συνάδελφοί της, στα 57 της χρόνια. Η Ηρώ τα τελευταία χρόνια έδινε μάχη με τον καρκίνο, δεν τα παράτησε ποτέ και εξακολουθούσε να δουλεύει, να ταξιδεύει σε αποστολές και να χαμογελάει σε κάθε δυσκολία.
Η κατάσταση της υγείας της, δυστυχώς, είχε επιδεινωθεί τα τελευταία 24ωρα και απαιτήθηκε η νοσηλεία της σε νοσοκομείο.
Όταν μίλησε για τον καρκίνο
Τον Μάιο του 2024 μίλησε για το πρόβλημα υγείας της στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου: «Επειδή οι συνάδελφοί μου γνωρίζουν ότι υπάρχουν δύσκολες στιγμές στη ζωή μου όπως αυτή τη στιγμή, εδώ και περίπου 1 χρόνο εξαιτίας αυτής της δύσκολης στιγμής έχω αναθεωρήσει πάρα πολλά πράγματα. Παλεύω για πράγματα που οι άλλοι θεωρούν αυτονόητα. Οι συνάδελφοί μου είναι πραγματικά η οικογένειά μου».
«Ο μόνος που μπορεί να σε καταλάβει είναι αυτός που το έχει βιώσει στο πετσί του. Το να πω ότι πρέπει να έχουμε καλή ψυχολογία είναι δεδομένο αλλά πείτε μου πού το πουλάνε το κουμπί να το πατήσω να είμαι όλη μέρα ζεν. Όταν έρχονται τα άσχημα νιώθω ότι βγάζει ο άνθρωπος από μέσα του μια δύναμη που δεν την ήξερε» είχε συμπληρώσει η δημοσιογράφος λέγοντας σε όσους περνούν δύσκολα: «Θα πέσετε αλλά θα ξανασηκωθείτε».
Η κηδεία της στις Σέρρες
Η κηδεία της δημοσιογράφου, η οποία τα τελευταία χρόνια εργαζόταν στον ALPHA, θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη 2 Ιουλίου, στις Σέρρες, τον τόπο καταγωγής της.
Σύσσωμη η ελληνική τηλεόραση και ο δημοσιογραφικός αποχαιρετά την Ηρώ Καρυοφύλλη από τη στιγμή που έγινε γνωστή η απώλειά της.
Η Μαριάνα Πυργιώτη με τη σειρά της έγραψε στα social media: «Το τελευταίο ρεπορτάζ και το τελευταίο αντίο στην κοπέλα μας που αγωνίστηκε μέχρι το τέλος σκληρά. Όπως σ όλη της τη ζωή. Καλό ταξιδι Ηρω μου».
Το τελευταίο ρεπορτάζ και το τελευταίο αντίο στην κοπέλα μας που αγωνίστηκε μέχρι το τέλος σκληρά Όπως σ όλη της τη ζωή 🖤 Καλό ταξιδι Ηρω μου # Ηρω Καρυοφιλλη pic.twitter.com/hjEYDuSCvH
— Mariana Pirgioti (@MarianaPirgioti) July 1, 2025
Ο Βάιος Σύρρος την αποχαιρέτησε, γράφοντας: «Αντίο κοπελιά, ήσουν παλικάρι και στη ζωή και στο ρεπορτάζ».
Η Ναταλία Γερμανού έκανε λόγο για μια μαχήτρια, γράφοντας στα social media: «Δεν σου έλεγα ψέματα όταν σου έδινα κουράγιο στο τηλέφωνο. Ήσουν μαχήτρια από την αρχή έως το τέλος. Ξεκουράσου τώρα. Το ρεπορτάζ μόλις τέλειωσε».
