Με ένα συγκινητικό μήνυμα προς το κοινό του, ο Γιώργος Μαζωνάκης σπάει την σιωπή του και διαψεύδει κατηγορηματικά ότι αντιμετωπίζει ψυχικά προβλήματα, στέλνοντας από το Δρομοκαΐτειο τις πρώτες του δηλώσεις μετά τον αναγκαστικό εγκλεισμό του.
Ο Γιώργος Μαζωνάκης «έσπασε» τη σιωπή του μέσα από το Δρομοκαΐτειο, όπου νοσηλεύεται με εισαγγελική εντολή, και έστειλε το πρώτο του μήνυμα προς τους θαυμαστές του και τον καλλιτεχνικό κόσμο που τον στηρίζει. Ο δημοφιλής τραγουδιστής τόνισε με έμφαση ότι δεν πάσχει από καμία ψυχική διαταραχή, κάνοντας λόγο για «άθλια μεθόδευση» και εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για την αγάπη που λαμβάνει αυτές τις ημέρες.
Το μήνυμα μέσα από το Δρομοκαΐτειο
Μέσω του τηλεοπτικού σταθμού STAR και του δικηγόρου του, Γιώργου Μερκουλίδη, ο Γιώργος Μαζωνάκης ανέφερε:
«Ο προσωρινός μου εγκλεισμός εδώ στο Δρομοκαΐτειο έγινε χωρίς να ερωτηθώ, ερήμην μου. Δεν πάσχω από κανένα ψυχικό νόσημα που να χρήζει ψυχιατρικής φροντίδας και που μπορεί να με καταστήσει επικίνδυνο είτε για τον εαυτό μου είτε για τρίτους. Υπήρξε άθλια μεθόδευση πίσω από αυτή τη δοκιμασία. Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου, θαυμαστές, συνεργάτες, φίλους, τους επιχειρηματίες του Fever – για την αμέριστη συμπαράσταση και την αγάπη που μου δείχνετε. Νιώθω ευγνώμων και σας υπόσχομαι ότι σύντομα θα είμαι κοντά σας».
«Η κατάσταση του είναι εξαιρετική»
Σύμφωνα με τον δικηγόρο του, η υγεία του καλλιτέχνη είναι σε «εξαιρετική κατάσταση», με τον ίδιο να ανυπομονεί να αφήσει πίσω του την ψυχιατρική κλινική, την οποία χαρακτήρισε «κολαστήριο». Όπως υποστηρίζει η πλευρά του, πρόκειται για μια υπόθεση γεμάτη «συκοφαντικά και άθλια ψεύδη».
Η επόμενη μέρα
Ο Γιώργος Μαζωνάκης νοσηλεύεται για τέταρτο 24ωρο στο Δρομοκαΐτειο, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η παραμονή του εκεί δεν θα διαρκέσει για πολύ ακόμη. Ο ίδιος διαμηνύει πως τη Δευτέρα θα είναι ελεύθερος, αποφασισμένος να αφήσει πίσω του την περιπέτεια και να επιστρέψει στη σκηνή και στο κοινό του.
