Την πρώτη του τοποθέτηση μετά την περιπέτεια με την ολιγοήμερη νοσηλεία του στο Δρομοκαΐτειο έκανε ο Γιώργος Μαζωνάκης μέσω του δικηγόρου του. Ο καλλιτέχνης, όπως είπε ο συνήγορός του Γ. Μερκουλίδης, «είναι ταλαιπωρημένος και πικραμένος, αλλά ταυτόχρονα απόλυτα δικαιωμένος».
Οι κατηγορίες και η επόμενη νομική κίνηση
Σύμφωνα με τον ίδιο, η νοσηλεία του τραγουδιστή συνδέεται με την έντονη δικαστική διαμάχη που έχει ξεσπάσει με την οικογένειά του. Όπως αποκάλυψε, ο Μαζωνάκης ετοιμάζεται να καταθέσει μήνυση για σοβαρά οικονομικά αδικήματα, τα οποία «προσεγγίζουν τα κακουργήματα». «Η όλη κατάσταση μεθοδεύτηκε για να τον αποδυναμώσουν και να παραιτηθεί από τα δικαιώματά του», υπογράμμισε ο δικηγόρος του.
Η νοσηλεία στο Δρομοκαΐτειο
Ο Γιώργος Μαζωνάκης πήρε εξιτήριο την Πέμπτη (21/8) από το Δρομοκαΐτειο, όπου είχε εισαχθεί με αίτημα της οικογένειάς του. Ο δικηγόρος του τόνισε πως «ο Γιώργος είναι απόλυτα υγιής, κάτι που πιστοποιείται επίσημα από τους γιατρούς. Δεν ήταν ποτέ επικίνδυνος ούτε για τον εαυτό του ούτε για τρίτους».
«Καμία επαφή με την οικογένεια»
Ο γνωστός τραγουδιστής, σύμφωνα πάντα με τον συνήγορό του, δεν έχει πια καμία επικοινωνία με τη μητέρα, τις αδελφές ή τον πατέρα του. Ο ίδιος ανεβάζει στα social media στιγμιότυπα από την καθημερινότητά του, με πιο πρόσφατο ένα βίντεο μέσα από το δωμάτιο του νοσοκομείου.
