Θλίψη προκάλεσε η είδηση του θανάτου της επιχειρηματία Αλεξάνδρας Νικολαΐδου, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία μόλις 41 ετών, έπειτα από σκληρή μάχη με τον καρκίνο.
Η σύντροφος του Ντέμη Νικολαΐδη νοσηλευόταν τις τελευταίες δέκα ημέρες στον «Ευαγγελισμό», καθώς η κατάσταση της υγείας της είχε επιδεινωθεί.
Η κηδεία της θα τελεστεί την Τρίτη 26 Αυγούστου στις 12:30 στο κοιμητήριο Χολαργού, με την οικογένειά της να ζητά αντί στεφάνων να δοθούν δωρεές στον σύλλογο «Φλόγα».
Η γενναία μάχη με τον καρκίνο
Η Αλεξάνδρα είχε αποκαλύψει δημόσια την περιπέτειά της με τον καρκίνο του μαστού στις αρχές του έτους, μέσα από συγκινητική ανάρτηση. Παρά τις θεραπείες –ογκεκτομή, χημειοθεραπεία και ανοσοθεραπεία– κρατούσε χαμηλό προφίλ και μοιραζόταν ελάχιστα για την κατάσταση της υγείας της. «Είμαστε πιο δυνατοί απ’ όσο νομίζουμε», είχε γράψει χαρακτηριστικά για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου.
Η ίδια αποχωρίστηκε τα μακριά ξανθά μαλλιά της και μοιραζόταν φωτογραφίες με κοντό κούρεμα, το οποίο πολλοί θεώρησαν αρχικά ως στυλιστική επιλογή, αγνοώντας ότι ήταν αποτέλεσμα της θεραπείας.
Το συγκινητικό μήνυμα της οικογένειας
Με ανάρτηση στο Facebook, οι αδελφές και η οικογένειά της την αποχαιρέτησαν με λόγια που ράγισαν καρδιές: «Ένα κορίτσι με καρδιά μικρού παιδιού… Ένα τέρας βρέθηκε μπροστά της και στάθηκε δυνατό, γενναίο και πάλεψε μέχρι τέλους». Η ανάρτηση συνοδεύτηκε από φωτογραφίες της, ανάμεσά τους μία με ξυρισμένο κεφάλι, σύμβολο της μάχης που έδωσε.
Στο πλευρό της μέχρι τέλους ο Ντέμης Νικολαΐδης
Ο Ντέμης Νικολαΐδης βρέθηκε διαρκώς στο πλευρό της συντρόφου του καθ’ όλη τη διάρκεια της μάχης της. Φίλοι του ζευγαριού αποκάλυψαν ότι ήταν «υπέροχος σύντροφος» και στάθηκε δίπλα της με απόλυτη στήριξη και αγάπη.
Συγκινητικά μηνύματα αποχαιρετισμού
Η είδηση του θανάτου της προκάλεσε κύμα θλίψης στα social media. Ο δημοσιογράφος Χάρης Λεμπιδάκης έγραψε: «Πάλεψε γενναία, είχε δίπλα της τον Ντέμη και τα αγαπημένα της πρόσωπα μέχρι την τελευταία στιγμή».
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η ανάρτηση της στενής της φίλης, Κατερίνας Καινούργιου. Η παρουσιάστρια την αποκάλεσε «άγγελο» και σημείωσε πως ήταν «υπερβολικά καλή για αυτόν τον κόσμο». «Από δω και πέρα θα σε ψάχνω μόνο στην καρδιά μου… Πάλεψες σαν λιοντάρι αστέρι μου», έγραψε μεταξύ άλλων.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η παρακαταθήκη που αφήνει πίσω της
Η Αλεξάνδρα Νικολαΐδου χαρακτηρίζεται από όσους τη γνώρισαν ως άνθρωπος γεμάτος αισιοδοξία, καλοσύνη και αγάπη. Το χαμόγελό της και η θετική της ενέργεια σημάδεψαν όλους όσοι βρέθηκαν κοντά της. Η μάχη της με την ασθένεια και ο τρόπος που την αντιμετώπισε αποτελούν παράδειγμα δύναμης και αξιοπρέπειας.
