Άννα Βίσση: «Όλη μου την τρέλα την χρωστάω στον Καρβέλα» – Η ανάρτηση πριν το Καλλιμάρμαρο

13
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η «απόλυτη σταρ» επιστρέφει απόψε στο Καλλιμάρμαρο για την πρώτη από τις δύο μεγάλες συναυλίες της και λίγο πριν ανέβει στη σκηνή έκανε μια ανάρτηση που ήδη συζητιέται.

Η Άννα Βίσση, με καριέρα που μετρά δεκαετίες και αναρίθμητες επιτυχίες, ετοιμάζεται να απογειώσει ξανά το Καλλιμάρμαρο με δύο συναυλίες που αναμένεται να μείνουν στην ιστορία. Η πρώτη είναι προγραμματισμένη για σήμερα, Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου, και η δεύτερη για αύριο Κυριακή, με το κοινό να ανυπομονεί για μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Η ανάρτηση που έγινε viral

Λίγες ώρες πριν από τη μεγάλη στιγμή, η τραγουδίστρια ανάρτησε στο Instagram ένα story που ξεσήκωσε τους φανς. Στη φωτογραφία φαινόταν ένα πανό με τη φράση:
«Ό,τι έχω ζήσει το ‘χει πει η Βίσση κι όλη μου την τρέλα την χρωστάω στον Καρβέλα».

Άννα Βίσση

Το μήνυμα προκάλεσε συγκίνηση και χαμόγελα, θυμίζοντας σε όλους την ξεχωριστή καλλιτεχνική και προσωπική σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα.

Η σχέση ζωής με τον Νίκο Καρβέλα

Η Άννα Βίσση και ο Νίκος Καρβέλας παντρεύτηκαν το 1983 και μαζί έγραψαν μερικά από τα πιο σπουδαία κεφάλαια της ελληνικής μουσικής. Την ίδια χρονιά γεννήθηκε η κόρη τους, Σοφία, που τους ενώνει μέχρι σήμερα.

Αν και χώρισαν το 1992, οι δυο τους διατήρησαν πάντα μια σχέση σεβασμού και αγάπης, κάτι που φαίνεται σε κάθε συνέντευξη και δημόσια τοποθέτησή τους.

Πρόσφατα, η Άννα Βίσση ευχήθηκε δημόσια στον Νίκο Καρβέλα για τα γενέθλιά του με μια τρυφερή ανάρτηση:
«Μεγαλώνεις ‘μεγαλώνοντας’… Μαζί σου πάντα στα Πάντα! Χρόνια Πολλά Νίκο μου».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anna Vissi (@annavissiofficial)

Η χειρονομία αυτή απέδειξε, για άλλη μια φορά, πως η σχέση τους παραμένει ζωντανή και βαθιά, ξεπερνώντας τον χρόνο και τις δυσκολίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ