Νέα διάσταση παίρνει η υπόθεση με το τροχαίο που προκάλεσε ο ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης στη Φιλοθέη, μετά τις δηλώσεις του ίδιου για το περιστατικό που έφερε φθορές σε τρία αυτοκίνητα.
Η εξήγηση του ηθοποιού
Μιλώντας στο MEGA, ο Βασίλης Μπισμπίκης υποστήριξε ότι δεν εγκατέλειψε το σημείο και πως δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ:
«Δεν εγκατέλειψα το σημείο. Συνεργάτιδά μου κάλεσε το τμήμα Φιλοθέης γύρω στις 14:00 του Σαββάτου και μετά το συμβάν και εγώ ο ίδιος κάλεσα την ασφαλιστική μου για να ενημερώσω. Δεν είχα πιει. Πήρα τη στροφή και μου έφυγε το αυτοκίνητο. Είδα όμως ότι δεν υπήρξε κάποιος τραυματίας. Λυπάμαι για την αναστάτωση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τι λένε οι πληροφορίες
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, πράγματι συνεργάτιδα του ηθοποιού επικοινώνησε με το ΑΤ Ψυχικού – Φιλοθέης για να δηλώσει το τροχαίο εκ μέρους του. Ωστόσο, σημειώνεται ότι ο ίδιος δεν άφησε σημείωμα στα οχήματα που υπέστησαν ζημιές.
Επιπλέον, το αυτοκίνητο του ηθοποιού φέρεται να κυκλοφορούσε χωρίς πίσω πινακίδα, ενώ εγείρονται ερωτήματα καθώς παρουσιάστηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Κηφισιάς περισσότερες από 24 ώρες μετά το ατύχημα, γεγονός που δεν επιτρέπει να αποδειχθεί εάν είχε καταναλώσει αλκοόλ.
Το χρονολόγιο της υπόθεσης Μπισμπίκη – Από το τροχαίο στη Φιλοθέη μέχρι την απολογία
Η υπόθεση του Βασίλη Μπισμπίκη και του τροχαίου που προκάλεσε στη Φιλοθέη έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, με νέες αποκαλύψεις να βλέπουν συνεχώς το φως της δημοσιότητας. Από το βράδυ του Σαββάτου, όταν σημειώθηκε το περιστατικό, μέχρι και την απολογία του ηθοποιού, το ενδιαφέρον παραμένει στραμμένο στις κινήσεις του και στις νομικές συνέπειες που αντιμετωπίζει.
Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου – Το τροχαίο στη Φιλοθέη
Το απόγευμα του Σαββάτου, το όχημα του Βασίλη Μπισμπίκη προκάλεσε φθορές σε τρία σταθμευμένα αυτοκίνητα, μία μάντρα και μία γκαραζόπορτα στη Φιλοθέη. Αυτόπτες μάρτυρες κατέγραψαν την πινακίδα και ενημέρωσαν την αστυνομία.
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου – Αναζητήσεις και παρουσίαση στο τμήμα
Οι αστυνομικοί αναζήτησαν τον ηθοποιό στο σπίτι του και στο θέατρο όπου εργάζεται, χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά, αργά το βράδυ παρουσιάστηκε μόνος του στο Αστυνομικό Τμήμα Κηφισιάς, υποστηρίζοντας ότι πήγε για να κάνει δήλωση σχετικά με το τροχαίο.
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου – Στην Ευελπίδων
Με βάση τον νέο ΚΟΚ, η εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος θεωρείται πλημμέλημα. Ο Βασίλης Μπισμπίκης οδηγείται στην Ευελπίδων, με τις κατηγορίες να αφορούν τη μη συμμόρφωση οδηγού σε υποχρεώσεις του άρθρου 47.
Οι πρώτες δηλώσεις του ηθοποιού
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Βασίλης Μπισμπίκης ανέφερε ότι δεν εγκατέλειψε το σημείο, ότι η συνεργάτιδά του ειδοποίησε την αστυνομία, ενώ ο ίδιος ενημέρωσε την ασφαλιστική του. «Δεν είχα πιει, μου έφυγε το αυτοκίνητο», τόνισε, ζητώντας συγγνώμη για την αναστάτωση και υπογραμμίζοντας ότι δεν υπήρξε τραυματισμός.
Τα ερωτήματα που μένουν ανοιχτά
Παρά τις εξηγήσεις, παραμένουν ερωτήματα:
-
Γιατί ο ηθοποιός δεν άφησε σημείωμα στα οχήματα που υπέστησαν ζημιές;
-
Γιατί εμφανίστηκε στο τμήμα πάνω από 24 ώρες μετά το περιστατικό;
-
Γιατί το αυτοκίνητό του κυκλοφορούσε χωρίς πίσω πινακίδα;
Οι αρχές συνεχίζουν να ερευνούν την υπόθεση, ενώ η δίκη του στο Αυτόφωρο αναμένεται να ρίξει περισσότερο φως στο τι ακριβώς συνέβη.
