«Φυλακή 5 χρόνια σε όποιον πίνει και ποτέ ξανά στο τιμόνι»: Το ξέσπασμα Αρναούτογλου για το τροχαίο του Μπισμπίκη (vid)

1
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Όποιος πίνει και πιάνει τιμόνι είναι φονιάς», με αυτά τα λόγια ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ξέσπασε μετά το τροχαίο του Βασίλη Μπισμπίκη στη Φιλοθέη, ζητώντας ποινή φυλάκισης πέντε ετών και οριστική αφαίρεση διπλώματος για κάθε οδηγό που προκαλεί ατύχημα υπό την επήρεια αλκοόλ.


Με αφορμή το τροχαίο του Βασίλη Μπισμπίκη στη Φιλοθέη, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε με σκληρά λόγια για όσους οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ. Ο παρουσιαστής τόνισε πως όποιος πίνει και προκαλεί ατύχημα πρέπει να οδηγείται στη φυλακή για πέντε χρόνια και να του αφαιρείται οριστικά το δικαίωμα οδήγησης.

Το τροχαίο στη Φιλοθέη

Ο Βασίλης Μπισμπίκης ενεπλάκη τα ξημερώματα του Σαββάτου (27/9) σε τροχαίο με υλικές ζημιές, παρασύροντας τρία οχήματα, μια γκαραζόπορτα και μια μάντρα. Ο ηθοποιός δικάζεται στις 8/10 για την υπόθεση, με τους περιοίκους να υποστηρίζουν ότι εγκατέλειψε το σημείο, ενώ ο ίδιος ισχυρίζεται πως ενημέρωσε άμεσα την Αστυνομία.

Οι δηλώσεις Αρναούτογλου

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, δεν θέλησε να σχολιάσει προσωπικά τον Μπισμπίκη, αλλά έστειλε ηχηρό μήνυμα:
«Δεν πα’ να είναι ο γιος μου, η μάνα μου ή ο πατέρας μου. Όποιος πίνει και οδηγεί, στη φυλακή και ποτέ ξανά στο τιμόνι. Ούτε κλάματα, ούτε τίποτα. Είναι φόνος εκ προμελέτης».

Η δίκη που έρχεται

Η υπόθεση του Βασίλη Μπισμπίκη θα εκδικαστεί στις 8 Οκτωβρίου, με κατηγορίες που αφορούν σε πρόκληση υλικών ζημιών. Η δήλωση του Αρναούτογλου έδωσε νέο τόνο στη δημόσια συζήτηση για τα ατυχήματα από οδηγούς υπό την επήρεια αλκοόλ και την ανάγκη αυστηρότερων ποινών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ