Μετά από πολλά χρόνια απουσίας, ο Ρόμπι Γουίλιαμς επέστρεψε στην Αθήνα και το Καλλιμάρμαρο Στάδιο γέμισε από χιλιάδες θαυμαστές που έζησαν μια αξέχαστη συναυλιακή εμπειρία. Από το απόγευμα, παρά τη βροχή, το πλήθος είχε κατακλύσει τους γύρω δρόμους για να βρεθεί όσο πιο κοντά γινόταν στη σκηνή.
Η ατμόσφαιρα ήταν γιορτινή, με τον κόσμο να τραγουδά ήδη πριν από την έναρξη.
Η βραδιά που έγινε πάρτι
Ο Βρετανός σταρ εμφανίστηκε στη σκηνή λίγο μετά τις 21:30, με κόκκινο μπλουζάκι και παντελόνι, δίνοντας από την αρχή τον τόνο για μια νύχτα γεμάτη ενέργεια. Από το πρώτο κιόλας τραγούδι, η σχέση του με το κοινό αποδείχθηκε μοναδική.
Με χιούμορ, χορευτικές φιγούρες και το γνωστό του σκηνικό χάρισμα, ο Γουίλιαμς μετέτρεψε το στάδιο σε ένα τεράστιο πάρτι, με τον κόσμο να συμμετέχει ασταμάτητα.
Οι φράσεις που ξεσήκωσαν το κοινό
Απευθυνόμενος στους θεατές, ο Ρόμπι δεν έκρυψε τη συγκίνησή του:
«Αθήνα, μου λείψατε! Είμαι τόσο χαρούμενος που είμαι ξανά εδώ μαζί σας», είπε στα ελληνικά, αποσπώντας παρατεταμένο χειροκρότημα.
Σε άλλο σημείο, χαμογελώντας πλατιά, πρόσθεσε: «Εσείς κάνετε αυτή τη βραδιά μαγική – δεν είμαι εγώ ο σταρ, είστε όλοι εσείς!»

Λίγο πριν το φινάλε, ευχαρίστησε ξανά το κοινό: «Είστε το πιο όμορφο κοινό στον κόσμο. Σας αγαπώ, θα επιστρέψω!»
Όλες οι μεγάλες επιτυχίες στη σκηνή
Το πρόγραμμα περιλάμβανε όλες τις μεγάλες του επιτυχίες, από το «Let Me Entertain You» και το «Rock DJ» μέχρι τα κλασικά «Feel» και «Angels», τα οποία τραγουδήθηκαν από χιλιάδες φωνές, δημιουργώντας στιγμές συγκίνησης.
Το show ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 23:30, αφήνοντας πίσω του την αίσθηση ότι η Αθήνα έζησε μια από τις πιο δυνατές συναυλιακές βραδιές των τελευταίων ετών.

