Ο Αρναούτογλου “καρφώνει” τον Λιάγκα: Η δήλωση που άναψε φωτιές στην τηλεόραση

5
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου άνοιξε τα χαρτιά του λίγο πριν την πρεμιέρα του The 2night Show, μιλώντας για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, τη στάση του απέναντι στα πρωινά προγράμματα και χωρίς περιστροφές  για τον Γιώργο Λιάγκα, με μια ατάκα που έκανε αίσθηση, «Καλύτερα που δεν ήρθε… δεν έχω καμία διάθεση να πάω στο Πρωινό».


«Δεν έχω καμία διάθεση να πάω στο “Πρωινό”»

Ο παρουσιαστής παραδέχτηκε ότι αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας θα ήταν καλεσμένος στην πρεμιέρα του The 2night Show, όμως τελικά αυτό δεν συνέβη. Με εμφανή ενόχληση, ο Αρναούτογλου σημείωσε πως «καλύτερα που δεν ήρθε», αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι σχέσεις των δύο δεν βρίσκονται στην καλύτερη φάση.

Ο ίδιος ήταν ξεκάθαρος, δεν σκοπεύει να εμφανιστεί ως καλεσμένος στο Πρωινό, υπογραμμίζοντας πως δεν τον αφορά πλέον.

Η συνταγή της επιτυχίας και η αυτοκριτική

Μακριά από ίντριγκες, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε για τη δέκατη σεζόν της εκπομπής του στον ΑΝΤ1 και το πώς κατάφερε να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κοινού όλα αυτά τα χρόνια. «Το μυστικό της συνέντευξης είναι να ακούς», είπε χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι η ουσία βρίσκεται στο σεβασμό και την αληθινή επικοινωνία με τους καλεσμένους. Παράλληλα, δεν δίστασε να κάνει αυτοκριτική, μιλώντας ανοιχτά για την ανάγκη να φροντίσει περισσότερο τον εαυτό του και την υγεία του.

«Η τηλεόραση χρειάζεται ξανά ψυχαγωγία»

Ο δημοφιλής παρουσιαστής σχολίασε και την κατάσταση της τηλεόρασης, ασκώντας έμμεση κριτική στη στροφή των εκπομπών προς το “σκληρό” ρεπορτάζ. «Μέχρι να φύγω από τη ζωή, θα πιστεύω ότι το 10.00–13.00 είναι ψυχαγωγικό», τόνισε, ζητώντας περισσότερο σεβασμό στις οικογένειες και στους ανθρώπους που εκτίθενται δημόσια. Με λόγια απλά αλλά γεμάτα νόημα, ο Αρναούτογλου υπενθύμισε ότι η τηλεόραση οφείλει να ψυχαγωγεί, όχι να “κατασπαράζει”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ