Νέα τροπή στη δίκη του Βασίλη Μπισμπίκη για το τροχαίο που προκάλεσε τα ξημερώματα του Σαββάτου 27 Σεπτεμβρίου στη Φιλοθέη. Το δικαστήριο διέκοψε τη διαδικασία έπειτα από αίτημα της υπεράσπισης να κληθεί να καταθέσει ως μάρτυρας ο αστυνομικός του Α.Τ. Φιλοθέης με τον οποίο επικοινώνησε η συνεργάτιδα του ηθοποιού αμέσως μετά το συμβάν.
Η «κρίσιμη» τηλεφωνική επικοινωνία
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνεργάτιδα του ηθοποιού, Κατερίνα Παπαμερή, επικοινώνησε τηλεφωνικά με το τμήμα Φιλοθέης για να ενημερώσει για το τροχαίο. Ωστόσο, δεν υπάρχει καταγραφή αυτής της κλήσης στο μητρώο του κέντρου, γεγονός που καθιστά την κατάθεση του αστυνομικού ιδιαίτερα κρίσιμη για την εξέλιξη της υπόθεσης.
Η υπεράσπιση, επικαλούμενη το άρθρο 47, ζήτησε την κλήτευσή του, ώστε να επιβεβαιωθεί επισήμως η επικοινωνία και το περιεχόμενό της. Ο εισαγγελέας θα αποφασίσει αν θα δεχθεί τα σχετικά έγγραφα που κατέθεσε η πλευρά Μπισμπίκη ή αν θα δοθεί αναβολή για νέα ημερομηνία εκδίκασης.
Στα δικαστήρια με τη συνεργάτιδά του
Ο Βασίλης Μπισμπίκης έφτασε το πρωί της Τετάρτης (8/10) στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων λίγο πριν από τις 9:00, συνοδευόμενος από τον δικηγόρο του Μίλτο Ζησίδη. Μαζί του ήταν και η Κατερίνα Παπαμερή, στενή συνεργάτιδα της Δέσποινας Βανδή, η οποία είχε ενημερώσει την αστυνομία τη νύχτα του ατυχήματος.
Ο γνωστός ηθοποιός κατηγορείται για εγκατάλειψη οχήματος, ενώ του έχει ήδη επιβληθεί διοικητικό πρόστιμο 1.200 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για έναν μήνα.
Αν ο εισαγγελέας κάνει δεκτό το αίτημα της υπεράσπισης, ο αστυνομικός υπηρεσίας του Α.Τ. Φιλοθέης θα κληθεί να καταθέσει σε νέα δικάσιμο, πιθανότατα τις επόμενες εβδομάδες.
Μέχρι τότε, η υπόθεση του Βασίλη Μπισμπίκη παραμένει ανοιχτή, με την υπεράσπιση να υποστηρίζει πως η ειδοποίηση των Αρχών έγινε εγκαίρως και σύμφωνα με τον νόμο.
