Οι Ράδιο Αρβύλα επιστρέφουν σήμερα για 19η σεζόν – Αντώνης Κανάκης: «Η σάτιρα είναι δύσκολη πίστα χωρίς οδηγίες χρήσης»

3
Νοέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η πιο γνωστή σατιρική παρέα της ελληνικής τηλεόρασης επιστρέφει. Οι Ράδιο Αρβύλα επιστρέφουν απόψε στις οθόνες του ΑΝΤ1, στις 8 το βράδυ, για τη 19η τηλεοπτική τους σεζόν, έτοιμοι να σατιρίσουν –όπως μόνο εκείνοι ξέρουν– την επικαιρότητα και τα παράδοξα της καθημερινότητας.

Μια παρέα που δεν αλλάζει

Ο Αντώνης Κανάκης, ο Γιάννης Σερβετάς και ο Χρήστος Κιούσης, μαζί με τους Κωστάκη και τον «Πασοκτσή», επιστρέφουν με την ίδια γνώριμη χημεία, το ίδιο δηκτικό χιούμορ και την ίδια «θεσσαλονικιώτικη» οπτική που τους καθιέρωσε στο τηλεοπτικό κοινό.

«Δύσκολη πίστα οι σατιρικές εκπομπές»

Σε συνέντευξή του ο Αντώνης Κανάκης παραδέχθηκε πως η σάτιρα είναι πάντα μια πρόκληση. «Είναι πολύ δύσκολη πίστα οι σατιρικές εκπομπές και χωρίς οδηγίες χρήσης», ανέφερε, εξηγώντας πως η ομάδα προσπαθεί κάθε φορά να προσεγγίζει την επικαιρότητα με καυστικό αλλά και ανθρώπινο τρόπο.

Πρώτη εβδομάδα με «Ράδιο Αρβύλα» μόνο

Η εκπομπή θα μεταδίδεται Δευτέρα έως Τετάρτη (3–5 Νοεμβρίου), αποτελώντας το μοναδικό σατιρικό πρόγραμμα του καναλιού για την πρώτη εβδομάδα. Από την επόμενη εβδομάδα, επιστρέφουν και τα «Boomers», ενώ το «VINYΛΙΟ» θα επανέλθει με νοσταλγικά αφιερώματα – μουσικά και όχι μόνο.

Η σάτιρα ξαναπιάνει μικρόφωνο

Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες τηλεοπτικής πορείας, οι Ράδιο Αρβύλα φαίνεται πως εξακολουθούν να κρατούν τον δικό τους ρυθμό: συνδυάζοντας το καυστικό σχόλιο με το γέλιο, την επικαιρότητα με τη νοσταλγία, και τη διασκέδαση με μια δόση κοινωνικής παρατήρησης – με τον τρόπο που μόνο εκείνοι ξέρουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις ΣΟΧ στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου και ώρα 18:00, ξεκινά η…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ