Με χιούμορ, αυτοσαρκασμό και μια δόση νοσταλγίας, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ αποκάλυψε στη χθεσινή της εμφάνιση στην εκπομπή «Στην αγκαλιά του Φάνη» τη γνωριμία της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και μια ευχή που, όπως είπε γελώντας, «μάλλον δεν ειπώθηκε με όλη της την καρδιά».
Η συζήτηση ξεκίνησε με μια πιο προσωπική ερώτηση, με τον Φάνη Λαμπρόπουλο να τη ρωτά γιατί δεν έχει σχέση.
«Γιατί πρέπει να είμαι με κάποιον; Να γεράσεις μόνος σου εσύ, εγώ δεν θα γεράσω!», απάντησε εκείνη, ξεσηκώνοντας γέλια στο πλατό.
«Η Αλίκη ήταν γλύκα»
Η γνωστή ηθοποιός θυμήθηκε πως γνώρισε την «εθνική μας σταρ» όταν ήταν 27 ετών, στην περίοδο της μεγάλης επιτυχίας της από το «Λαβ Σόρι». Οι δυο τους είχαν γενέθλια την ίδια ημέρα και —όπως αποκάλυψε— έκαναν και οι δύο πάρτι. Εκείνη στο σπίτι της, η Βουγιουκλάκη στην Αίγλη Ζαππείου.
«Εγώ είχα κάνει πάρτι και… όλοι οι καλεσμένοι μου έφυγαν για το πάρτι της Αλίκης. Και πολύ καλά έκαναν!», είπε γελώντας η Μιχαήλ. Τελικά πήγε κι εκείνη στην Αίγλη, όπου και έγινε η πρώτη τους συνάντηση.
«Μου ευχήθηκε καριέρα σαν τη δική της — αλλά όχι και πολύ πειστικά»
Όταν η Μιχαήλ παραπονέθηκε στην Αλίκη πως της “πήρε” όλο το πάρτι, η Βουγιουκλάκη της απάντησε χαμογελαστά:
«Εύχομαι να κάνεις την καριέρα που έκανα κι εγώ».
«Δεν το εννοούσε βέβαια», είπε η ηθοποιός με χιούμορ, προσθέτοντας πως τότε πίστευε ότι θα γίνει «τόσο διάσημη, που του χρόνου θα τραβάει περισσότερο κόσμο από την Αλίκη».
