Μια απλή διαδικασία ελέγχου αλκοτέστ στην Αττική Οδό μετατράπηκε σε επεισόδιο που κατέληξε στο αυτόφωρο, όταν γνωστή 52χρονη δημοσιογράφος επιτέθηκε φραστικά στους αστυνομικούς, βρίζοντάς τους και απειλώντας τους, μετά τη διαπίστωση ότι ο οδηγός με τον οποίο επέβαινε ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ. Το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα, προκαλώντας έντονη αναστάτωση στο σημείο.
Ο έλεγχος στην Αττική Οδό και το πρώτο πρόστιμο
Όλα ξεκίνησαν γύρω στις 03:00, όταν κλιμάκιο της Τροχαίας έκανε σήμα σε όχημα να σταματήσει στα διόδια της Μεταμόρφωσης. Ο 59χρονος οδηγός, όπως φαίνεται, δεν αντιλήφθηκε τον έλεγχο και συνέχισε τη διαδρομή του μέχρι τη συμβολή της λεωφόρου Κύμης με την οδό Κασταμονής, όπου τελικά ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς.
Κατά τον έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ. Του επιβλήθηκε πρόστιμο 700 ευρώ, αφαιρέθηκαν τα στοιχεία οδήγησης για 90 ημέρες, ενώ το όχημα ακινητοποιήθηκε.
Η δημοσιογράφος βρίζει, απειλεί και βιντεοσκοπεί
Την ώρα που οι αστυνομικοί ενημέρωναν τον οδηγό για τις παραβάσεις, η 52χρονη δημοσιογράφος βγήκε από το αυτοκίνητο εμφανώς εκνευρισμένη. Σύμφωνα με την Τροχαία, άρχισε να εξυβρίζει τους αστυνομικούς, να τους απειλεί και να προσπαθεί να τους βιντεοσκοπήσει με το κινητό της.
Η στάση της θεωρήθηκε απείθεια, ενώ η λεκτική επίθεση προς τους αστυνομικούς οδήγησε άμεσα στη σύλληψή της.
Με χειροπέδες στο ΑΤ Νέας Ιωνίας
Οι αστυνομικοί την οδήγησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Νέας Ιωνίας, όπου σχηματίστηκε σε βάρος της δικογραφία για απείθεια και εξύβριση. Η δημοσιογράφος οδηγήθηκε το πρωί της Πέμπτης στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με τη διαδικασία του αυτοφώρου.
Η έρευνα για το περιστατικό βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ αναμένεται η εισαγγελική αξιολόγηση της δικογραφίας. Το επεισόδιο έχει ήδη προκαλέσει συζητήσεις για τη συμπεριφορά δημόσιων προσώπων κατά τη διάρκεια ελέγχων αλλά και για τα αυστηρά αλλά αναγκαία μέτρα της Τροχαίας για την οδική ασφάλεια.
