Η Αμερικανίδα πρέσβειρα στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, μιλά ξανά με ενθουσιασμό για τον Κωνσταντίνο Αργυρό, χαρακτηρίζοντάς τον «καταπληκτικό» και δηλώνοντας πως ανυπομονεί να επιστρέψει στη χώρα μας. Η σχέση φιλίας που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στους δύο τους, οι δημόσιες εμφανίσεις τους και η ιδιαίτερη αγάπη της Γκίλφοϊλ για την Ελλάδα, έχουν γίνει αντικείμενο έντονου ενδιαφέροντος τις τελευταίες εβδομάδες.
Η αποθέωση της Γκίλφοϊλ στον Αργυρό
Σε νέες δηλώσεις της στο Mega, η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ μίλησε με θέρμη τόσο για την Ελλάδα όσο και για τον δημοφιλή τραγουδιστή, τον οποίο χαρακτήρισε έναν από τους καλύτερους φίλους της.
«Αγαπώ την Αθήνα, αγαπώ την Ελλάδα και αγαπώ τις ΗΠΑ. Είναι σπουδαίος φίλος μου ο Κωνσταντίνος Αργυρός, ένας από τους καλύτερους φίλους μου. Είναι καταπληκτικός. Ανυπομονώ να επιστρέψει στην Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά.
Η πρέσβειρα έχει ήδη δείξει πολλές φορές τον θαυμασμό της για τον Έλληνα καλλιτέχνη, τόσο δημόσια όσο και μέσα από κοινές εμφανίσεις.
Στενή φιλία και κοινές εμφανίσεις
Οι επαφές των δύο έχουν ενισχυθεί τον τελευταίο καιρό, με αποκορύφωμα τη δεξίωση που παρέθεσε η Γκίλφοϊλ στην πρεσβευτική κατοικία στο Κολωνάκι. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η σύζυγός του, Αλεξάνδρα Νίκα, ήταν ανάμεσα στους καλεσμένους της βραδιάς προς τιμήν Αμερικανών αξιωματούχων.
Μία μέρα νωρίτερα, η πρέσβειρα είχε δειπνήσει σε εστιατόριο στο Κολωνάκι, με το ζευγάρι να βρίσκεται ξανά στη λίστα προσκεκλημένων της.
Η αντίδραση του Κωνσταντίνου Αργυρού
Ο δημοφιλής τραγουδιστής επιβεβαίωσε τη φιλία τους, τονίζοντας ότι η Γκίλφοϊλ αγαπά ειλικρινά τη χώρα μας και τη μουσική του.
«Γνωριστήκαμε από έναν κοινό μας φίλο αρκετό καιρό πριν. Έχω πραγματικά εκπλαγεί από τη συμπεριφορά της. Αγαπάει τη μουσική μου και αγαπάει την Ελλάδα πάρα πολύ. Είναι ένας πολύ έξυπνος και δοτικός άνθρωπος και έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι», ανέφερε.
Η εμφάνιση στο νυχτερινό κέντρο και η συναυλία στη Νέα Υόρκη
Στις 2 Νοεμβρίου, η Γκίλφοϊλ βρέθηκε στο κέντρο όπου εμφανίζεται ο Αργυρός, απολαμβάνοντας από κοντά τις επιτυχίες του.
Λίγες ημέρες αργότερα, ο καλλιτέχνης βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, στη σκηνή του Barclays Center, όπου χιλιάδες ομογενείς τον υποδέχτηκαν με αποθέωση.
