Έλενα Παπαρίζου: Η πρώτη ανάρτηση μετά την εισαγωγή της στο νοσοκομείο – «Θα επιστρέψω ακόμα πιο δυνατή»

13
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το πρώτο της μήνυμα μετά την εισαγωγή της στο νοσοκομείο έστειλε η Έλενα Παπαρίζου, καθησυχάζοντας τους θαυμαστές της και ευχαριστώντας δημόσια τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα της σε μια δύσκολη στιγμή. Η δημοφιλής τραγουδίστρια συνεχίζει να νοσηλεύεται σε ιδιωτικό θεραπευτήριο, με την κατάσταση της υγείας της να παρουσιάζει σταθερή βελτίωση.

Στο νοσοκομείο μετά από αδιαθεσία η Έλενα Παπαρίζου - Dnews

Η περιπέτεια υγείας της ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του The Voice, όταν αισθάνθηκε έντονους πόνους στο στομάχι. Σε συνδυασμό με την έντονη κόπωση των τελευταίων ημερών, κρίθηκε απαραίτητο να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για εξετάσεις και παρακολούθηση.

Το μήνυμα που έστειλε μέσα από το νοσοκομείο

Το πρωί του Σαββάτου (13/12), η Έλενα Παπαρίζου έκανε την πρώτη της ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, σπάζοντας τη σιωπή της και απευθυνόμενη τόσο στο κοινό της όσο και στους συνεργάτες της στο The Voice.

Η ίδια παραδέχθηκε πως, μετά από εννέα χρόνια συνεχούς παρουσίας στο μουσικό talent show, ήταν η πρώτη φορά που αναγκάστηκε να απουσιάσει από τα γυρίσματα ενός πρότζεκτ που, όπως τονίζει, αγαπά βαθιά και έχει συνδεθεί με σημαντικές στιγμές της ζωής της.

Η στήριξη από Μουζουράκη, Καπουτζίδη και Μαραβέγια

Στο μήνυμά της, η τραγουδίστρια δεν έκρυψε τη συγκίνησή της για τη στήριξη που δέχθηκε από αγαπημένα της πρόσωπα. Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στον Πάνο Μουζουράκη και τον Γιώργο Καπουτζίδη, που στάθηκαν στο πλευρό της στο προηγούμενο γύρισμα, αλλά και στον Κωστή Μαραβέγια, ο οποίος την αντικατέστησε στα γυρίσματα όσο εκείνη απουσίαζε.

Όπως έγραψε, η παρουσία του Κωστή Μαραβέγια δεν άφησε «την καρέκλα της να μοιάζει άδεια», ενώ βοήθησε ώστε να παρθούν οι σωστές αποφάσεις για το Team Helena, λειτουργώντας ως στήριγμα σε μια περίοδο που η ίδια δεν μπορούσε να είναι παρούσα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Trendyol Greece (@trendyol.gr)

Η Έλενα Παπαρίζου έκλεισε την ανάρτησή της με ένα αισιόδοξο μήνυμα, στέλνοντας ξεκάθαρο σήμα επιστροφής: «Θα επιστρέψω ακόμα πιο δυνατή», έγραψε, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και την αγάπη της προς όλους όσοι τη στήριξαν.

Το μήνυμα της τραγουδίστριας γέμισε με θετικά σχόλια και ευχές για ταχεία ανάρρωση, με το κοινό της να περιμένει την επιστροφή της τόσο στο The Voice όσο και στη σκηνή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ