Μια απρόσμενη αλλά ιδιαίτερα χαλαρή στιγμή εκτυλίχθηκε στον «αέρα» της εκπομπής «Το Πρωινό», με αφορμή τα γενέθλια του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Ο Γιώργος Λιάγκας αποφάσισε να του ευχηθεί ζωντανά, καλώντας τον με βιντεοκλήση μπροστά στις κάμερες.
Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 σήκωσε το κινητό και κάλεσε τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, προκειμένου να του ευχηθούν όλοι οι συνεργάτες του στο πλατό. Ο εορτάζων παρουσιαστής αποδέχτηκε αμέσως την κλήση, δείχνοντας ότι βρίσκεται σε ιδιαίτερα καλή διάθεση.
«Έχει περάσει η σχέση μας σε άλλο επίπεδο»
Με το γνωστό του χιούμορ, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου σχολίασε τη βιντεοκλήση λέγοντας:
«Έχει περάσει η σχέση μας σε άλλο επίπεδο πλέον. Το βράδυ θα βγούμε οι δυο μας».
Η ατάκα προκάλεσε γέλια στο πλατό, με τον Γιώργο Λιάγκα να απαντά στο ίδιο ύφος.
Οι ατάκες που έκλεψαν την παράσταση
«Φαντάσου τι θα γίνει αν μου κάνεις και δεύτερο φαγητό», είπε ο Γιώργος Λιάγκας, αναφερόμενος στη πρόσφατη κοινή τους έξοδο με στελέχη του ΑΝΤ1, δείχνοντας ότι το κλίμα ανάμεσά τους είναι πλέον ιδιαίτερα φιλικό.
Μετά το τέλος της βιντεοκλήσης, ο παρουσιαστής του «Πρωινού» πρόσθεσε με χιούμορ:
«Μήπως είναι πιο ωραίο να είμαστε τσακωμένοι; Πρέπει κάτι να λένε και να γράφουν».
Χαλαρό κλίμα και χαμόγελα
Η σύντομη on air επικοινωνία των δύο παρουσιαστών επιβεβαίωσε ότι, τουλάχιστον μπροστά στις κάμερες, η σχέση τους βρίσκεται σε ήρεμα νερά, με πειράγματα, χαμόγελα και διάθεση αυτοσαρκασμού.
Μια τηλεοπτική στιγμή που δεν είχε ίχνος έντασης, αλλά μόνο χιούμορ και… birthday vibes.
