Με ξεκάθαρο λόγο και εμφανή συναισθηματική φόρτιση, ο Στέφανος Παπαδόπουλος, γνωστός ως Stef, μίλησε στο «Πρωινό Σαββατοκύριακο» για τη μήνυση που κατέθεσε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου σε βάρος του Γιώργος Μαζωνάκης, κάνοντας λόγο για ασελγείς πράξεις και ανήθικες προτάσεις.
Ο νεαρός τραγουδιστής ξεκαθάρισε από την πρώτη στιγμή πως δεν σκοπεύει να κάνει πίσω και ότι η υπόθεση θα κριθεί πλέον αποκλειστικά στη Δικαιοσύνη.
Ο Stef στάθηκε αρχικά στον τρόπο με τον οποίο, όπως είπε, αντιμετωπίζονται τέτοιες καταγγελίες στον δημόσιο διάλογο, τονίζοντας πως η ουσία χάνεται πίσω από την επιφανειακή συζήτηση. «Με αυτό που γίνεται στα κανάλια δεν προωθούμε τα θύματα να μιλήσουν. Κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος όταν μιλάμε για τα like», ανέφερε, θέλοντας να μετατοπίσει τη συζήτηση από τα social media στο ίδιο το περιεχόμενο της καταγγελίας.
«Προσπάθησε να με αποτρέψει»
Σε ένα από τα πιο αιχμηρά σημεία της συνέντευξης, αποκάλυψε ότι είχε δεχθεί πιέσεις προκειμένου να μην προχωρήσει στη νομική οδό. «Ο Γιώργος Μαζωνάκης προσπάθησε να με αποτρέψει από το να κάνω μήνυση. Θα το φτάσω μέχρι τέλους», είπε χαρακτηριστικά, δείχνοντας αποφασισμένος να μην υποχωρήσει, παρά το βάρος που συνεπάγεται μια τέτοια δημόσια και δικαστική αντιπαράθεση.
Ο ίδιος απάντησε και στους ισχυρισμούς περί εκβιασμού, που αποδίδονται στην πλευρά του τραγουδιστή, απορρίπτοντάς τους με έντονο τρόπο. «Δεν ήταν όνειρο ζωής μου να μπλέξω σε μια τέτοια υπόθεση. Τι να απαντήσω; Να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας; Ότι δεν είμαι εκβιαστής;» σημείωσε, εκφράζοντας την αγανάκτησή του για το πώς παρουσιάζεται η καταγγελία του.
«Οι χειρονομίες του Γιώργου Μαζωνάκη με έκαναν να αισθανθώ άβολα»
Ο Στέφανος Παπαδόπουλος, βρέθηκε στην εκπομπή Ραντεβού ΣΚ: Δεν έκανα λάθος να πω ότι έζησα, να βγουν και άλλα παιδιά να πουν ότι τους έχουν κάνει. Το like ήταν καταλάθος, ο Μαζωνάκης είναι μεγάλος καλλιτέχνης, αυτό δεν το αμφισβητώ.. Κάποια στιγμή ένιωσα ότι αυτό δεν μπορώ να το διαχειριστώ, ένιωθα άβολα, φοβήθηκα να μιλήσω αμέσως γιατί φοβόμουν ότι αν μιλήσω θα χάσω την δουλειά μου, βρισκόμουν σε ένα μαγαζί πολύ μεγαλύτερο από αυτό που ζούσα νωρίτερα.. Την πρώτη μέρα που με πήγαν στο καμαρίνι, λέω να κάνουμε τι στο καμαρίνι, αναρωτήθηκα αφού λίγο πριν είμασταν μαζί με τον Μαζωνάκη, πήγα και μετά από λίγη ώρα ξεκίνησε το στρίμωγμα, ήταν όλα λεκτικά, ήταν οι κινήσεις οι χειρονομίες..
«Δεν ήταν εύκολο ούτε να το πω στην οικογένειά μου»
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις προσωπικές δυσκολίες που αντιμετώπισε μέχρι να μιλήσει ανοιχτά. Όπως αποκάλυψε, ούτε το οικογενειακό του περιβάλλον γνώριζε τι συνέβαινε. «Δεν γνώριζε η οικογένειά μου τι συνέβαινε, δεν ήταν εύκολο να τους μιλήσω», είπε, περιγράφοντας το ψυχολογικό βάρος που κουβαλούσε όλο αυτό το διάστημα.
Παράλληλα, έστειλε μήνυμα σε όσους έχουν βιώσει ή βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις, τονίζοντας ότι ο καθένας πρέπει να μιλά όταν νιώθει έτοιμος. «Δεν πρέπει κάποιος που θέλει να κάνει πράγματα στον χώρο μας να περνά από κρεβάτια υψηλότερου στελέχους», ανέφερε, δίνοντας σαφή κοινωνική διάσταση στην υπόθεση.
Η συνεργασία που έδειχνε «ονειρική»
Ο Στέφανος Παπαδόπουλος έκανε τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια βρέθηκε στην Αθήνα, συνεργαζόμενος με τον Γιώργο Μαζωνάκη. Στα social media, μάλιστα, είχε δημοσιεύσει αναρτήσεις γεμάτες ενθουσιασμό για τη συνεργασία τους, μιλώντας για «όνειρο που παίρνει σάρκα και οστά». Τίποτα, εκείνη την περίοδο, δεν προμήνυε δημόσια ότι υπήρχε πρόβλημα ή δυσαρέσκεια μεταξύ τους, σύμφωνα με το govastileto.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ, ο νεαρός τραγουδιστής φέρεται να πατούσε «like» σε αναρτήσεις του Γιώργου Μαζωνάκη μέχρι και τα τέλη Νοεμβρίου, γεγονός που σχολιάστηκε εκτενώς. Ο δικηγόρος του καταγγέλλοντος, Αλέξανδρος Παπαϊωαννίδης, ξεκαθάρισε πάντως ότι «ένα like δεν υποβαθμίζει μία ολόκληρη υπόθεση με όλες αυτές τις παράνομες πράξεις».
Πλέον, η υπόθεση παίρνει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, με τον Στέφανο Παπαδόπουλο να επιμένει πως η αλήθεια θα αποκαλυφθεί εκεί όπου πρέπει, μακριά από εικασίες και διαδικτυακές ερμηνείες.
