Σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, με έντονα προσωπικό τόνο και ειλικρίνεια, η Δέσποινα Βανδή μίλησε στον Τάσο Τρύφωνος και την εκπομπή «Τετ Α Τετ», με αφορμή τη μεγάλη της ερωτική συναυλία στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας στις 16 Φεβρουαρίου, με τίτλο «Όσα Αγαπάω».
Η δημοφιλής τραγουδίστρια άνοιξε την καρδιά της για τα 32 χρόνια πορείας της, τη μητρότητα, την κριτική που δέχεται, αλλά και τη σχέση της με τον Βασίλη Μπισμπίκη.
«Δεν διαβάζω τα σχόλια »
Αναφερόμενη στα σχόλια που κατά καιρούς ακούει για την εικόνα και την εμφάνισή της, η Δέσποινα Βανδή σημείωσε ότι πρόκειται για ένα φαινόμενο που έχει αλλάξει μορφή με τα χρόνια, χωρίς όμως να αλλάζει ουσία.
Όπως εξήγησε, από τον παλαιότερο «κίτρινο Τύπο» περάσαμε στα social media, όπου ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του. Τόνισε ότι έμαθε να ζει με αυτό, προστατεύοντας τον εαυτό της και αποφεύγοντας να εγκλωβίζεται σε πράγματα που δεν μπορεί να ελέγξει.
Ξεκαθάρισε ότι δεν διαβάζει συστηματικά τα σχόλια, ενώ όταν τύχει να πέσει πάνω σε αρνητική κριτική δεν την ενοχλεί τόσο η άποψη όσο ο τρόπος που αυτή εκφράζεται. Παράλληλα, δεν έκρυψε ότι τη στενοχωρεί περισσότερο η επιθετικότητα που συχνά προέρχεται από γυναίκες προς γυναίκες, τονίζοντας πως θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη αλληλεγγύη, ειδικά σε έναν χώρο που παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανδροκρατούμενος.
Η κριτική που δέχεται για τις ενδυματολογικές της επιλογές
Στη συνέχεια στάθηκε ξεκάθαρα απέναντι στην κριτική που δέχεται για τις ενδυματολογικές της επιλογές, λέγοντας πως το ντύσιμο στη σκηνή αποτελεί κομμάτι ενός ρόλου και λειτουργεί σαν σκηνικό έκφρασης.
Υπογράμμισε ότι θα συνεχίσει να ντύνεται όπως αισθάνεται και όπως θέλει κάθε φορά, χωρίς να απολογείται σε κανέναν, χαρακτηρίζοντας σεξιστικό το γεγονός ότι η εμφάνιση μιας γυναίκας σχολιάζεται πολύ πιο αυστηρά σε σχέση με έναν άντρα.
“Θα ντυθώ όπως μου αρέσει εκείνη τη στιγμή να ντυθώ. Δεν έχει να κάνει με το πώς μου αρέσει να εκφράζομαι, γιατί η σκηνή είναι ένας ρόλος. Τα ρούχα είναι σαν σκηνικό. Εγώ έτσι πάντοτε τα αντιμετώπιζα.
Και ντύνομαι αναλόγως με το πώς θέλω να ντυθώ και να εκφραστώ. Φοβερά σεξιστικό όλο το πέσιμο αυτό του ότι γιατί ντύνεται έτσι ή οτιδήποτε. Ντύνομαι όπως γουστάρω να ντύνομαι. Και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν.”
Όπως σημείωσε, οι άντρες σπάνια κρίνονται για την ηλικία ή τις επιλογές τους, ενώ στις γυναίκες η κριτική είναι συχνά σκληρή και αφοριστική.
Για την ίδια, το τι σημαίνει «κυρία» δεν έχει να κάνει με το μήκος μιας φούστας, αλλά με τη στάση ζωής, τον τρόπο σκέψης και τον σεβασμό προς τους ανθρώπους γύρω μας, καταλήγοντας ότι το ουσιαστικό είναι ο καθένας να κοιτά τη δική του πορεία και να προσπαθεί να γίνεται καλύτερος άνθρωπος.
Η μητρότητα που άλλαξε τις προτεραιότητες
Μιλώντας για τη μητρότητα, η τραγουδίστρια εξήγησε ότι η απόκτηση παιδιών άλλαξε ριζικά τον τρόπο που έβλεπε την καριέρα της. Όπως είπε, όταν γεννήθηκε το πρώτο της παιδί, το μυαλό της ήταν αποκλειστικά εκεί και όχι στη διεθνή επαγγελματική εξέλιξη.
Παραδέχτηκε ότι αυτή η επιλογή λειτούργησε εις βάρος της καριέρας της, όμως δεν το μετανιώνει. Αντίθετα, αισθάνεται ευγνωμοσύνη που, αφού τα παιδιά της μεγάλωσαν, μπόρεσε να επιστρέψει στη μουσική πιο συνειδητά, χαρακτηρίζοντας το τραγούδι ως «το τρίτο της παιδί».
Ο έρωτας με τον Βασίλη Μπισμπίκη
Η Δέσποινα Βανδή μίλησε με ωριμότητα και προσοχή για τη σχέση της με τον Βασίλη Μπισμπίκη, εξηγώντας ότι ο έρωτας σε μεγαλύτερη ηλικία είναι διαφορετικός, πιο συνειδητός αλλά και πιο απαιτητικός.
Χωρίς υπεκφυγές και χωρίς διάθεση εξιδανίκευσης, η Δέσποινα Βανδή μίλησε ανοιχτά για τη σχέση της με τον Βασίλη Μπισμπίκη, ξεκαθαρίζοντας από την αρχή ότι πρόκειται για έναν έρωτα που δεν γεννήθηκε από παρορμητισμό, αλλά από βαθιά εσωτερική ανάγκη.
Όπως εξήγησε, σε αυτή τη φάση της ζωής της τίποτα δεν συμβαίνει τυχαία. «Στα 50 δεν είναι εύκολο να αφεθείς. Φιλτράρεις πάρα πολλά πράγματα και κυρίως όταν έχεις παιδιά», είπε, τονίζοντας ότι κάθε απόφαση ζυγίζεται πολύ διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν. Παρ’ όλα αυτά, παραδέχτηκε πως ο συγκεκριμένος έρωτας λειτούργησε σαν μια ουσιαστική αφύπνιση.
Η τραγουδίστρια ανέφερε ότι δεν «είδε» κάτι στον Βασίλη Μπισμπίκη με την έννοια της λογικής αξιολόγησης, αλλά ένιωσε. Ένιωσε χαρά, κάτι που –όπως είπε– το χρωστούσε στον εαυτό της. Και αυτήν τη χαρά αποφάσισε να τη διεκδικήσει, χωρίς να μπει στη διαδικασία να απολογηθεί σε κανέναν.
Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στη στάση των παιδιών της, επισημαίνοντας πως το μόνο που πραγματικά χρειάζονται είναι γονείς που να είναι καλά και ισορροπημένοι. Όπως εξήγησε, από την πρώτη στιγμή επέλεξε να μιλήσει με ειλικρίνεια στα παιδιά της, καθώς η σχέση τους βασίζεται στην αλήθεια και όχι σε προσχήματα. «Τα παιδιά θέλουν χαρούμενους γονείς. Αυτό έχει σημασία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου, η Δέσποινα Βανδή ήταν απολύτως ξεκάθαρη και κάθετη. Τόνισε ότι δεν είναι κάτι που τη απασχολεί ούτε τη συγκινεί ως προοπτική. «Τι ακριβώς έχει να φέρει ένας δεύτερος γάμος;» διερωτήθηκε, εξηγώντας πως τα παιδιά έχουν ήδη έρθει στη ζωή της και αυτό που ζητούσε πλέον ήταν μια δεύτερη ευκαιρία στη χαρά και στην ουσιαστική συντροφικότητα.
«Μια δεύτερη ευκαιρία ήθελα στη ζωή και ήρθε. Αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό», κατέληξε, βάζοντας τέλος σε κάθε συζήτηση περί επισημοποιήσεων και κοινωνικών προσδοκιών.
