Σε μια περίοδο προσωπικής ισορροπίας και συντροφικής πληρότητας φαίνεται πως βρίσκεται η Ντορέττα Παπαδημητρίου, η οποία δεν κρύβει ότι ζει μια όμορφη φάση στη ζωή της και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για ένα πιο δεσμευτικό βήμα στο μέλλον.
Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό «Hello» και τη Μαρία Κολλιάτσα και, χωρίς να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις, έδειξε ότι δεν αποκλείει τίποτα όσον αφορά την προσωπική της πορεία.
«Βρίσκομαι σε μια πολύ όμορφη και συντροφική φάση»
Η Ντορέττα Παπαδημητρίου επιβεβαίωσε ουσιαστικά αυτό που πολλοί ήδη αντιλαμβάνονται μέσα από τις δημόσιες εμφανίσεις της.
«Νομίζω πως είναι προφανές ότι βρίσκομαι σε μια πολύ όμορφη και συντροφική φάση, μιας και ζω κανονικά τη ζωή μου και δεν κρύβομαι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στο πλευρό της τα τελευταία χρόνια βρίσκεται ο Γιώργος Γεροντιδάκης. Οι δυο τους εμφανίζονται ολοένα και συχνότερα μαζί, χωρίς όμως να επιδιώκουν τη δημοσιότητα γύρω από τη σχέση τους. Επιλέγουν να κρατούν χαμηλούς τόνους και να προστατεύουν την προσωπική τους ζωή.
«Προτιμώ να το ζω, όχι να το αναλύω»
Η ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι, παρότι δεν κρύβεται, δεν επιθυμεί να μπαίνει σε λεπτομέρειες για τη σχέση της.
«Απλώς, δεν μου αρέσει να το αναλύω, να το εξηγώ ή να μιλώ δημόσια γι’ αυτό. Προτιμώ να το ζω», είπε, δίνοντας το στίγμα της στάσης της απέναντι στη δημοσιότητα.
Το ενδεχόμενο δέσμευσης
Όταν ρωτήθηκε αν θα σκεφτόταν ένα επόμενο βήμα δέσμευσης, η Ντορέττα Παπαδημητρίου δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο.
«Δεν θέλω να λέω πολλά “ποτέ” και να απορρίπτω εκ των προτέρων. Είμαι ανοιχτή στη ζωή, ήμουν ανέκαθεν. Αν είσαι ευτυχισμένος και αυτό το περαιτέρω βήμα είναι κάτι που μπορεί να προκύψει, ας έρθει. Δεν θα έλεγα ότι δεν το έχω καθόλου στο μυαλό μου».
Με αυτή τη φράση άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για μια πιο επίσημη εξέλιξη, χωρίς όμως να βάζει χρονοδιάγραμμα ή να κάνει ανακοινώσεις.
Η ίδια δείχνει να απολαμβάνει τη σχέση της όπως εξελίσσεται, κρατώντας το βλέμμα στο παρόν και αφήνοντας το μέλλον να έρθει φυσικά.
