Στη συζήτηση που άνοιξε στο πάνελ της εκπομπής της για την αυτοαναφορικότητα στην ελληνική τηλεόραση, η Κατερίνα Καινούργιου τοποθετήθηκε ανοιχτά για ένα φαινόμενο που, όπως παραδέχτηκε, την ενοχλεί έντονα.
Η παρουσιάστρια στάθηκε ιδιαίτερα στις έμμεσες τηλεοπτικές «απαντήσεις» και τα υπονοούμενα που ανταλλάσσονται μεταξύ παρουσιαστών, φέρνοντας ως παράδειγμα τις αιχμές που παρατηρούνται συχνά ανάμεσα στον Γιώργο Λιάγκα και τη Σίσσυ Χρηστίδου τα Σαββατοκύριακα.
«Αυτό το “Λιάγκας – Χρηστίδου” κάθε Σαββατοκύριακο δεν μπορώ να το βλέπω. Τους κάνει κακό και στους δύο», είπε χαρακτηριστικά.
Η ίδια διευκρίνισε πως αναγνωρίζει και στους δύο την επαγγελματική τους αξία, ωστόσο θεωρεί ότι η ανταλλαγή σποντών δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό.
«Είναι δύο πολύ καλοί παρουσιαστές, αλλά δεν υπάρχει λόγος να ανταλλάσσουν αιχμές», σημείωσε.
Ξεκαθάρισε, μάλιστα, πως για εκείνη η αυτοαναφορικότητα στην τηλεόραση δεν αποτελεί πρόβλημα. Αυτό που την ενοχλεί είναι όταν τα σχόλια στρέφονται εναντίον άλλων εκπομπών ή προσώπων.
«Δεν μου αρέσει το κομμάτι των αιχμών, το θεωρώ περιττό», ανέφερε, κλείνοντας το θέμα με σαφή θέση απέναντι στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό φαινόμενο.
