Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση για τις ριζικές αλλαγές που έφερε στη ζωή της ο ερχομός του γιου της προχώρησε η Ελένη Φουρέιρα, αποκαλύπτοντας πώς ο ρόλος της μητέρας λειτούργησε ως καταλύτης για την αυτογνωσία της. Η δημοφιλής τραγουδίστρια, που μοιράζεται την ευτυχία της με τον σύντροφό της Αλμπέρτο Μποτία, παραδέχτηκε ότι η μητρότητα την έφερε πιο κοντά στην πραγματική της ουσία, επιτρέποντάς της να ανακαλύψει κομμάτια του εαυτού της που παρέμεναν «κλειδωμένα» μέχρι πριν από τρία χρόνια, όταν και υποδέχτηκε το πρώτο της παιδί.
Μιλώντας στο περιοδικό «Baptista Greece», η κορυφαία performer τόνισε πως διανύει μια περίοδο όπου νιώθει περισσότερο από ποτέ ο εαυτός της, αποδίδοντας αυτή την εσωτερική ισορροπία στη γείωση που της προσφέρει η καθημερινότητα με τον γιο της. «Μόλις ακούω τη φωνή του, δεν υπάρχει τίποτα άλλο στον κόσμο πιο αληθινό. Συνειδητοποιώ ότι η ουσία βρίσκεται εδώ και επανέρχομαι στη βάση μου», ανέφερε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως η οικογενειακή ζωή αποτελεί πλέον το απόλυτο καταφύγιό της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και την ένταση της σκηνής.
Παράλληλα, η Ελένη Φουρέιρα δεν δίστασε να αναφερθεί και στο «βαρύ» τίμημα της καλλιτεχνικής της διαδρομής, κάνοντας λόγο για σημαντικές θυσίες και δύσκολες στιγμές που κλήθηκε να διαχειριστεί πίσω από τη λάμψη της καριέρας της. Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ότι έχει στερηθεί πολύτιμες οικογενειακές στιγμές και γιορτές λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, ενώ αποκάλυψε πως έχει έρθει αντιμέτωπη με κρίσεις πανικού και καταστάσεις ακραίας κόπωσης. Όπως σημείωσε, η ανάγκη να παραμένει δυνατή ακόμα και όταν ένιωθε έτοιμη να καταρρεύσει ήταν μια διαρκής πρόκληση, η οποία όμως την εξόπλισε με το σθένος που απαιτεί η πρωταγωνιστική της πορεία στη μουσική βιομηχανία.
