Σε αποκαλύψεις προχώρησε ο Γιώργος Γιαννιάς που βρέθηκε καλεσμένος του Φάνη Λαμπρόπουλου.
«Ο πατέρας μου και η μάνα μου ασχολήθηκαν, τους άρεσε πώς τραγουδούσα. Ιδέα του μπαμπά μου ήταν να κάνουμε ένα CD με δεύτερες εκτελέσεις και να πάμε πόρτα-πόρτα στην Αθήνα. Το παλέψαμε πολύ, δεν μας πήραν πουθενά για 2-3 χρόνια. Μετά βρήκα έναν άλλο μουσικό που παρακάλεσε τον μάνατζερ του Αντύπα και ο Αντύπας κανόνισε και πήγα στη Minos», είπε ο Γιώργος Γιαννιάς.
«Έχω χάσει τραγούδια, τρία-τέσσερα. Το πιο γνωστό είναι το “Ματώνω” της Πέγκυς Ζήνα. Μου το είχε στείλει ο Δάντης, μου είχε στείλει ένα χασάπικο και μια μπαλάντα και μου είπε η εταιρεία “είσαι ποπ”. Δεν το είπα, είπα το χασάπικο και έχασα το “Ματώνω”», αποκάλυψε ο τραγουδιστής.
«Πολλά από αυτά που έχω πει όμως τα έχουν χάσει άλλοι. Ξέρω την ιστορία του “Σ’ αγαπώ”, δεν το έβαλε ο Πλούταρχος στον δίσκο του και το “Δεν είσαι εδώ”».
Για τη γνωριμία με τη σύζυγό του, ο Γιώργος Γιαννιάς ανέφερε: «Με τη σύζυγό μου γνωριστήκαμε στο πλατό της Ελένης. Εγώ ήμουν ερωτευμένος με την Ελένη. Η Ελευθερία ήταν μοντέλο Εκεί. Της είπα “έλα εδώ, εσύ έχεις ωραία δάχτυλα στα πόδια”. Της είπα “έλα στο Romeo”. Ήρθε καμαρίνι αλλά δεν έγινε τίποτα».
