Στη φιλία του με τον Νίκο Καρβέλα, η οποία ξεκίνησε κατά τη διάρκεια που έκανε απεργία πείνας, αναφέρθηκε ο Πάνος Ρούτσι.
«Λοιπόν, επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό, θέλω να πω σε όλους όσους έχουν αυτό το χόμπι να βγάζουν βίντεο, αλλά και σε όλο τον κόσμο που μιλάει, το εξής: Μετά την απεργία πείνας, είχα την τύχη να γνωρίσω πολλούς καλούς φίλους. Μερικοί από αυτούς ήταν καλλιτέχνες και με υποστηρίζουν ακόμα και σήμερα. Ένας από αυτούς είναι ο κύριος Καρβέλας. Ο Νίκος Καρβέλας», είπε ο Πάνος Ρούτσι.
Τότε ρώτησε ο Σπύρος Χαριτάτος: «Άρα γνωριστήκατε, δημιουργήσατε μια καλή σχέση, μια ανθρώπινη φιλία;»
Με τον Πάνο Ρούτσι να απαντάει: «Μια ανθρώπινη φιλία. Και πάντα ερχόταν όταν δεν υπήρχαν κάμερες, μετά τις 12-1 το βράδυ. Καθόμασταν. Και αυτό συνεχίστηκε και μετά την απεργία μου. Με υποστηρίζει και ψυχολογικά, και σαν φίλος. Επειδή στο νυχτερινό κέντρο εκεί, το συγκεκριμένο, είναι το στέκι του, με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει: “Έλα να πιούμε ένα ποτό, να ξεχαστείς και εσύ”. Απλά πράγματα, σαν φίλος.
Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω μερικοί άνθρωποι γιατί το βλέπουν έτσι, ότι ο πόνος μου σημαίνει πως πρέπει να το ξεχνάω; Δεν μπορούμε να σκεφτούμε ότι είναι ένας τρόπος για να διαχειριστώ όλα αυτά που βιώνω τρία χρόνια; Είναι τόσο δύσκολο; Δεν μπορώ να καταλάβω. Εγώ το μόνο που θέλω να παρακαλέσω είναι να σταματήσουν συνέχεια να ασχολούνται μαζί μας. Να κοιτάνε το σπίτι τους, γιατί εμείς περνάμε πολύ δύσκολα και όλη αυτή η κοροϊδία που γίνεται με εμάς τους συγγενείς, κάπως πρέπει κι εμείς να βγάλουμε τον θυμό. Πάω πίνω ένα ποτό και φεύγω, ούτε ανεβαίνω στην πίστα, ούτε τραγουδάω. Πού είναι το κακό; Επειδή είναι μπουζούκια;».
