Σε αποκαλύψεις για την προσωπική της ζωή προχώρησε η Τέτα Καμπουρέλη σε συνέντευξη που έδωσε στηνεκπομπή Happy Day.
«Δουλεύω σκληρά 40 χρόνια. Δεν με ενοχλεί να με λένε “νυχού”, γιατί είναι η δουλειά μου και την έχω αγαπήσει πολύ. Δουλεύω αυτά τα 40 χρόνια από μικρό παιδάκι. Δεν βάζουμε ταμπέλα στους ανθρώπους. Νύχια φτιάχνω, “νυχού” με λένε, δεν με έχει ενοχλήσει. Απλώς δεν είναι ωραίο να το ακούς», ανέφερε η Τέτα Καμπουρέλη.
Για την προσωπική της ζωή ανέφερε: «Με τον Δημήτρη ξυπνάμε μαζί, κοιμόμαστε μαζί, μοιραζόμαστε σχεδόν τα πάντα. Είμαστε μαζί στα δύσκολα και στα εύκολα. Αν θελήσουμε να παντρευτούμε, θα σας ενημερώσουμε».
«Με τον πρώην σύζυγό μου δεν έχουμε καμία σχέση, δεν υπάρχει λόγος. Είναι παρελθόν. Δε θα ασχοληθώ καθόλου με τον κύριο Γκουρούση. Δε με απασχολεί τίποτα πια. Είχα πει ότι στη σχέση μας υπήρχε έλλειψη σεβασμού, εννοώντας την ύπαρξη τρίτου προσώπου. Το έμαθα από την τηλεόραση», αποκάλυψε η Τέτα Καμπουρέλη στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή.
