«Τη χαρά την ανακοινώνουμε με ράσα; Υπάρχει dress code της χαράς; Η Ιωάννα Τούνη δεν είναι του κατηχητικού, ούτε από τις Ουρσουλίνες εκπρόσωπος. Δεν είναι τέτοιο πρόσωπο. Είναι όμως μια σέξι γυναίκα, η οποία είναι μια σημερινή γυναίκα, η οποία ντύνεται και σέξι. Αυτό είναι η ζωή της, δεν είναι;», ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.
«Δηλαδή, τώρα η Τίνα Μεσσαροπούλου που τη βλέπω δεν είναι σέξι ντυμένη; Γιατί να της πούμε εμείς ότι πρέπει να φορέσεις πιο ψηλά το μπούστο, που είναι μια ωραία γυναίκα η Μεσαροπούλου. Θα της πούμε «Πώς πας έτσι το πρωί στη δουλειά; Πρέπει να φορέσεις το ρούχο μέχρι εδώ»; Δηλαδή, από πότε ξαφνικά τώρα, αυτό που έκανε για πλάκα ο Μουτσινάς, που έδινε τα καρατζίτζι και τα τζίτζι, να το κάνουμε τώρα εμείς και σχόλιο και μάλιστα για σοβαρές δικαστικές αποφάσεις στο τι φοράει ο καθένας; Δηλαδή ξαφνικά γίναμε αστυνομία τηλεόρασης; Και μάλιστα από μια γυναίκα; Δεν ξέρω πώς σας φαίνεται, εμένα μου φαίνεται… παλιά όλοι το κάναμε. Πώς ντύνεται, πώς δεν ντύνεται. Τώρα δεν υποτίθεται ότι έχουμε κατακτήσει κάποια πράγματα;
Εγώ αν το ‘κανα το σχόλιο αυτό; Εγώ αν έκανα σχόλιο, για σκεφτείτε λίγο, και έκανα σχόλιο πώς είναι δυνατόν, σε μία τέτοια σοβαρή υπόθεση, η Τούνη να φοράει babydoll και να τα λέει, τι θα μου κάνατε σήμερα; Πείτε μου εσείς. Άρα βλέπετε πώς οι γυναίκες υποστηρίζεστε μεταξύ σας και όταν το πει μια γυναίκα περνάει έτσι στα μαλακά, και όταν το πει ένας άντρας τον πυροβολείτε και τον στοχοποιείτε; Αυτή είναι μια αλήθεια. Γιατί δεν μιλάει κανείς. Γιατί δεν μιλάει; Είδες όμως πώς με μία γυναίκα το περνάμε χαλαρά και αν το ‘λεγε άντρας, θα γινόταν ο τρίτος παγκόσμιος», πρόσθεσε στη συνέχεια.
