Η σύζυγός του Κώστα Χαρδαβέλλα, με μια συγκινητική ανάρτηση της στο Instagram, αναφέρει για μια ακόμη φορά το πόσο της λείπει.
«Αυτές οι μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας, περισσότερο από όλες τις άλλες του χρόνου, εμπεριέχουν τον πόνο αλλά και την ελπίδα, το σκοτάδι αλλά και το φως, τον θάνατο αλλά και την αιώνια ζωή. Τα ξέρεις όλα αυτά, τα νιώθεις, τα καταλαβαίνεις και είσαι βαθιά ευγνώμων, όμως…
Είναι εκείνο το πιάτο που θα μείνει άδειο στο τραπέζι, είναι η κενή καρέκλα, η αγκαλιά που δεν θα κλείσει και το φιλί που δεν θα δοθεί, είναι οι αναμνήσεις που σε πιάνουν από τον λαιμό κι ο ανελέητος ήλιος της Άνοιξης…
Που σου θυμίζουν ότι είσαι ένας ατελής άνθρωπος και παλεύεις όλες αδιακρίτως τις μέρες με τα δικά σου, μικρά ή μεγάλα, “θηρία”. Αλίμονο, αυτό δεν είναι ασέβεια, αλλά η αλήθεια σου.
💛 #imissyou», έγραψε η Μαρία Παναγοπούλου στη λεζάντα της ανάρτησή της.
View this post on Instagram
