Δύσκολες στιγμές βίωσε ο Ανδρέας Μικρούτσικος τις ημέρες του Πάσχα, όπως αποκάλυψε στον αέρα της εκπομπής “Buongiorno”.
Όπως ανέφερε έφυγε από την ζωή ο αγαπημένος του γάτος.
«Πέρασα πολύ ωραία εδώ στο σπίτι μου, αλλά είχα κι ένα άσχημο… Έχασα τον γατούλη μου χθες το βράδυ!», είπε αρχικά ο Ανδρέας Μικρούτσικος.
«Είχε σταματήσει να τρώει, τον πήγαμε σε ένα νοσοκομείο ζώων, του είχαν βρει αναιμία και χθες έπαθε ανακοπή», πρόσθεσε στη συνέχεια.
«Ήταν δύσκολα, όμως, κάνατε τα πάντα», είπε η Φαίη Σκορδά.
