Στην περιπέτεια που είχε με την υγεία της αναφέρθηκε η Σία Κοσιώνη σε δηλώσεις στο Breakfast @Star.
«Οι γιορτές πάντα είναι κούραση, δεν είναι ξεκούραση. Υπάρχει πνευματική ξεκούραση όμως. Σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε. Εύχομαι υγεία σε σας και στις οικογένειές σας.
Δόξα τω Θεώ, είμαι πολύ καλύτερα. Ήταν ένα όμορφο Πάσχα, ξεχωριστό για μένα, μετά την περιπέτεια που είχα. Έχω επανέλθει σχεδόν. Άναψα κι εγώ ένα κεράκι για όλους όσους άναψαν για μένα όσο ήμουν στο νοσοκομείο. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Εύχομαι υγεία και χαρές σε όλους σας», ανέφερε η Σία Κοσιώνη.
Μάλιστα αναφέρθηκε και στα δημοσιεύματα που τη θέλουν να αποχωρεί από τον ΣΚΑΪ, λέγοντας: «Δεν μπαίνω σε αυτή τη συζήτηση καθόλου. Είναι άγιες μέρες, δεν λέμε τέτοια πράγματα», είπε στη συνέχεια.
