Σε λιγότερο από 24 ώρες πουλήθηκαν 75.000 για την συναυλία της Άννας Βίσση στο ΟΑΚΑ, ενώ μέσα στις επόμενες μέρες θα διατεθούν ακόμα μερικές χιλιάδες εισιτήρια φτάνοντας συνολικά τις 90.000. Όπως όλα δείχνουν αναμένεται να ανακοινωθεί πως θα πραγματοποιηθεί και δεύτερη συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Θάνου Βάγιου στο Πρωινό: «Έχει πουλήσει σε λιγότερο από 24 ώρες 70.000 εισιτήρια, αριθμός επίσημος. Να ενημερώσω και τον κόσμο και εσάς, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που έχω ότι κλιμακωτά μέσα στις επόμενες ώρες θα διατεθούν για την ίδια συναυλία ακόμα 20.000 θέσεις, άρα είναι 70 συν 20 χιλιάδες. Μιλάμε για ρεκόρ που υπερβαίνει τους U2 που είχαν συγκεντρώσει 82.000 σε μία βραδιά».
«Να προσθέσω στο ρεπορτάζ ότι αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στα 75.000 εισιτήρια. Για guest γίνονται αυτή τη στιγμή συζητήσεις με ένα πολύ μεγάλο όνομα της διεθνούς σκηνής να έρθει και στις δύο συναυλίες. Θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα γίνει και δεύτερη συναυλία», αποκάλυψε ο Πάνος Κατσαρίδης.
«Μπορούμε σχεδόν να το ανακοινώσουμε ότι με την τεράστια αυτή επιτυχία πάει για 180.000 εισιτήρια η Αννούλα. Αυτό που κάνει η Άννα Βίσση είναι ιστορικό», ανέφερε ο Γιώργος Λιάγκας.
Ενδεικτικά, sold out είναι αυτή την ώρα:
- Silver Standing Arena – 31,80 ευρώ
- Platinum Standing Arena – 63,60 ευρώ
- PL9 – 21,20 ευρώ
- PL7 – 53 ευρώ
- Τα μισά PL4 είναι sold out – 106 ευρώ
Για αρένα είναι ακόμα διαθέσιμα τα Golden Standing Arena στα 53 ευρώ, ενώ τα εναπομείναντα φτάνουν μέχρι και τα 300 ευρώ!
