Σαμ Νιλ: Ο πρωταγωνιστής του Jurassic Park μιλάει για τη μάχη του με τον καρκίνο του αίματος, η σωτήρια θεραπεία

29
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Σαμ Νιλ έκανε γνωστό ότι η νόσος του βρίσκεται σε ύφεση, αφού υποβλήθηκε σε μια νέα θεραπεία όταν οι χημειοθεραπείες έπαψαν να αποδίδουν ενάντια στον καρκίνο του αίματος τρίτου σταδίου που αντιμετώπιζε.

Ο πρωταγωνιστής του «Jurassic Park» έκανε την ανακοίνωση στον αυστραλιανό ραδιοτηλεοπτικό φορέα 7News υποστηρίζοντας παράλληλα την επέκταση της θεραπείας με CAR T-κύτταρα, μιας μορφής ανοσοθεραπείας στην οποία υποβλήθηκε στο πλαίσιο κλινικής δοκιμής, σε όλους τους ασθενείς με καρκίνο του αίματος στη χώρα.

Ο Νιλ αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι νοσούσε από αγγειοανοσοβλαστικό λέμφωμα Τ-κυττάρων (σταδίου 3) στα απομνημονεύματά του το 2023, με τίτλο «Did I Ever Tell You This?».

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ