Μια ακόμη μεγάλη μάχη δίνει η Γωγώ Μαστροκώστα, την μεγαλύτερη της ζωής της σύμφωνα με πληροφορίες, καθώς νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό σε ιδιαίτερα κρίσιμη κατάσταση.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες τις τελευταίες ημέρες υπήρξε επιδείνωση. Μάλιστα, από την προηγούμενη Κυριακή η Γωγώ Μαστροκώστα φέρεται να μην έχει επικοινωνία με το περιβάλλον.
Στο πλευρό της βρίσκονται συνεχώς ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, η 18χρονη κόρη τους Βικτώρια, αλλά και στενοί φίλοι της οικογένειας, που δεν έχουν σταματήσει στιγμή να τη στηρίζουν σε αυτή τη δύσκολη μάχη.
Τον περασμένο Οκτώβριο, η καλή φίλη της Γωγώς Μαστροκώστα, Μαρία Καλάβρια, είχε μιλήσει για τη μάχη που έδινε εκ νέου η Γωγώ Μαστροκώστα.
«Η Γωγώ είναι από τις καλύτερες και αγαπημένες μου φίλες και εννοείται ότι τη βλέπω κάθε εβδομάδα. Είναι αρκετά καλά, περνάει ένα πρόβλημα που το έχει ξαναπεράσει στο παρελθόν και είχε βγει νικήτρια. Το ίδιο θα γίνει και τώρα, απλώς χρειάζεται λίγο χρόνος, κάνει τις θεραπείες της, είναι μια χαρά και όλα θα επανέλθουν κανονικά», είπε η Μαρία Καλάβρια.
Όταν είχε μιλήσει η ίδια για τον καρκίνο
Η Γωγώ Μαστροκώστα έχει μιλήσει ανοιχτά και με τεράστια δύναμη ψυχής σε τηλεοπτικές της συνεντεύξεις, με κυριότερη τη συγκλονιστική της εξομολόγηση για τη μάχη της με τον καρκίνο του μαστού και την προσωπική της ζωή.
Η διάγνωση με τον καρκίνο αμέσως μετά τη γέννα
Η ίδια είχε περιγράψει με απόλυτη ειλικρίνεια το σοκ της διάγνωσης, η οποία ήρθε μόλις τρεις ημέρες μετά τον ερχομό της κόρης της:
«Τρεις μέρες αφότου γέννησα την κόρη μου, ο γιατρός μού ανακοίνωσε ότι έχω καρκίνο στο στήθος. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ήμουν μέσα σε ένα δωμάτιο, από τη μία είχα το μωρό μου που θήλαζα και από την άλλη έπρεπε να διαχειριστώ ότι μπορεί να πεθάνω. Σε όσους μου είπαν “είσαι δυνατή, θα το περάσεις”, ήθελα να τους βρίσω. Δεν ήθελα να είμαι δυνατή, ήθελα απλά να μην το έχω», είχε αναφέρει.
