Ευλαμπία Ρέβη και Γιώργος Κουρδής βρέθηκαν σήμερα στο Ειρηνοδικείο Αθηνών για την αγωγή που είχαν καταθέσει κατά του ΣΚΑΪ, μετά την απομάκρυνσή τους από την παρουσίαση της εκπομπής «Όπου υπάρχει Ελλάδα».
Στην εκπομπή «Buongiorno» ο δημοσιογράφος Αργύρης Ηλιάδης έδωσε όλο το ρεπορτάζ…
«Οι δύο δημοσιογράφοι έφτασαν νωρίς στο Ειρηνοδικείο, συνοδευόμενοι από τους δικηγόρους τους, τον κύριο Μαντά και τον κύριο Πετρόπουλο, οι οποίοι είπαν στις τηλεοπτικές κάμερες ότι ήρθαν για να υποστηρίξουν ολόκληρη τη δημοσιογραφία…
Αλλά και για να καταδείξουν την άδικη απόλυση του κυρίου Κουρδή και να διεκδικήσουν την πλήρη σύμβαση της κυρίας Ρέβη με τους όρους που είχε κατά την παρουσίαση της εκπομπής στον πρώτο χρόνο που ήταν στον τηλεοπτικό αέρα», ανέφερε ο Αργύρης Ηλιάδης.
«Να δούμε τι θα πει μέσα ο ΣΚΑΙ, ελπίζω να έρθει μεταμελημένος και να πει πως ότι έγινε, έγινε και τώρα θα τα αλλάξει όλα αυτά… Ας δώσουμε την ευκαιρία στον ΣΚΑΙ να αλλάξει τη στάση του και μετά να τα πούμε», τόνισε ο δικηγόρος Αναστάσιος Πετρόπουλος.
