Τίτλους τέλους σε ένα από τα πιο γνωστά γαστρονομικά στέκια των νοτίων προαστίων έβαλε ο Απόστολος Ρουβάς. Ο γνωστός σεφ ανακοίνωσε μέσα από τα προσωπικά του social media ότι η πιτσαρία του, “Pizzarte”, στην Ηλιούπολη ολοκλήρωσε οριστικά τον κύκλο λειτουργίας της.
Το εγχείρημα, που είχε καταφέρει να αποκτήσει το δικό του πιστό κοινό χάρη στις γεύσεις και την ποιότητά του, ρίχνει αυλαία, με τον ίδιο τον σεφ να επιλέγει έναν ιδιαίτερα συναισθηματικό τρόπο για να αποχαιρετήσει τους πελάτες και τους συνεργάτες του.
Το Συγκινητικό Μήνυμα στο Instagram
Με μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό, ο Απόστολος Ρουβάς εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του σε όσους αγκάλιασαν την προσπάθειά του όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στο προσωπικό που στήριξε την καθημερινότητα του καταστήματος.
Η δήλωση του Απόστολου Ρουβά: «Ένα όμορφο ταξίδι στην οικογένεια του Pizzarte έφτασε στο τέλος του. Θέλω να πω ένα μεγάλο “ευχαριστώ” σε όλους εσάς που με στηρίξατε με την παρουσία και την αγάπη σας, αλλά και σε όλη την ομάδα του Pizzarte! Κάθε κομμάτι πίτσας, κάθε στιγμή, κάθε χαμόγελο είχε αξία γιατί το μοιραστήκαμε μαζί!»
![]()
Ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέο επαγγελματικό ξεκίνημα
Παρά τη φόρτιση για το κλείσιμο του συγκεκριμένου κεφαλαίου, ο γνωστός σεφ έσπευσε να καθησυχάσει τους διαδικτυακούς του φίλους, αφήνοντας σαφείς αιχμές ότι δεν αποσύρεται από τον χώρο της εστίασης.
Κλείνοντας το μήνυμά του με τη φράση «Θα τα ξαναπούμε μαζί σε κάτι νέο», ο Απόστολος Ρουβάς έδωσε το στίγμα ότι βρίσκεται ήδη σε τροχιά σχεδιασμού για τα επόμενα γαστρονομικά και επαγγελματικά του βήματα, τα οποία αναμένεται να ανακοινώσει το προσεχές διάστημα.
