Στο Πρωινό μίλησε η Ελένη Μπούση, φίλη και κουμπάρα της Γωγώς Μαστροκώστα και δήλωσε συντετριμμένη για την τραγική απώλεια.
«Φίλη, κουμπάρα. Ήτανε πολύ αγαπημένη στη ζωή μου. Είναι δύσκολες ώρες αυτές αυτή τη στιγμή. Γολγοθάς. Λες την πήρε ο Κύριος και ελευθερώθηκε. Είχα μεγάλη αγάπη και εκτίμηση και για εκείνη και για τον κουμπάρο μου», είπε χαρακτηριστικά η Ελένη Μπούση.
Όταν ρωτήθηκε «Αν της λέγατε δυο λόγια τελευταία, ποια θα ήταν αυτά;», η Ελένη Μπούση απάντησε:
«Πως την αγαπώ και της δίνω ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήταν ένα κομμάτι απ’ τη ζωή μου».
