Survivor – Σταύρος Φλώρος: «Του έβαλαν μόσχευμα στη φτέρνα, σε μία μέρα θα δούμε αν ο οργανισμός δέχεται» λέει ο πατέρας του

27
Μάιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την πορεία της υγείας του Σταύρου Φλώρου, του παίκτη του Survivor, που νοσηλεύεται σε πασίγνωστο νοσοκομείο στο Μαϊάμι των ΗΠΑ και υποβάλλεται σε χειρουργικές επεμβάσεις προκειμένου να γίνει πλήρη αποκατάσταση στο δεξί του πόδι.

«Η επέμβαση που έκανε προχθές ο Σταύρος ήταν σοβαρή. Οι γιατροί μάς ενημέρωσαν ότι πήγε πολύ καλά. Απρόσμενα καλά. Γιατί συνήθως αυτές οι επεμβάσεις έχουν πολλά απρόοπτα και επιπλοκές. Τοποθετήθηκε μόσχευμα στην φτέρνα στο δεξί του πόδι και ο οργανισμός το δέχεται. Κάθε μία ώρα οι γιατροί κάνουν υπέρηχο για να δουν ότι κυκλοφορεί σωστά το αίμα στο μόσχευμα», είπε ο πατέρας του 22χρονου στο Live News.

Και συμπλήρωσε: «Σε μία μέρα θα δούμε αν ο οργανισμός το δέχεται οριστικά. Μετά θα χρειαστούν άλλες 10 μέρες ξεκούρασης και να μην το κουνάει πολύ. Είμαστε αισιόδοξοι ότι τα πράγματα θα πάνε καλά. Το οίδημα από το αριστερό πόδι δεν έχει φύγει ακόμα. Όταν υποχωρήσει θα προχωρήσει σε επέμβαση.

Ο Σταύρος είναι καλά ψυχολογικά, κάνει κουράγιο, είχε αγωνία για το πώς θα πήγαινε η επέμβαση. Δεν γνωρίζαμε και εμείς πόσο σοβαρή επέμβαση ήταν. Πήραν μόσχευμα από τον μηρό και το τοποθέτησαν στην φτέρνα. Έπρεπε να συνδέσουν αγγεία και νεύρα και ήταν πολύ λεπτή επέμβαση. Κράτησε 8 ώρες. Προσευχηθήκαμε να πάνε όλα καλά».

Πριν δύο μέρες θέλησε να στείλει και ο ίδιος το δικό του μήνυμα:

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ