Συνεχίζεται η δίκη για την αγωγή που έχουν καταθέσει η Ευλαμπία Ρέβη και ο Γιώργος Κουρδής κατά του ΣΚΑΪ, και στον αέρα της εκπομπής “Buongiorno” ανέφεραν όλες τις λεπτομέρειες.
«Τα στελέχη του ΣΚΑΪ βρέθηκαν στη συζήτηση της αγωγής. Αναγνώρισαν τον επαγγελματισμό των δύο δημοσιογράφων, δεν υπήρξε αμφισβήτηση των επαγγελματικών τους ικανοτήτων», είπε αρχικά ο Αργύρης Ηλιάδης.
«Ανέφεραν ότι το “ζεύγος” θα συνέχισε να ηγείτο της παρουσίασης της εκπομπής “Όπου υπάρχει Ελλάδα”. Απλά η διαφορά θα ήταν ότι οι κάμερες θα ήταν έξω, ανάλογα την τοποθεσία, όπου θα βρίσκονταν και θα εξέπεμπαν την κάθε φορά.
Χαρακτήρισαν το ρόλο του Γιάννη Τσιμιτσέλη υποστηρικτικό, καθώς όπως υποστήριξαν θα είχε έναν ρόλο ολιγόλεπτου συντονιστή, όσον αφορά το συντονισμό της ροής της εκπομπής. Δεν θα ήταν κεντρικός παρουσιαστής, απλά όπως υποστήριξαν, ήθελαν να κάνουν το προϊόν πιο ελκυστικό και γι’ αυτό θα είχαν και την προσθήκη του κυρίου Τσιμιτσέλη», πρόσθεσε στη συνέχεια.
