Σε κλινική στο Μαϊάμι εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο πρώην παίκτης του Survivor, Σταύρος Φλώρος που υποβλήθηκε σε νέα χειρουργική επέμβαση.
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του σε τηλεοπτική του συνέντευξη, ο Σταύρος, παρά το σοκ και τον ακρωτηριασμό, επέδειξε τεράστιο ψυχικό σθένος. Του είπε χαρακτηριστικά: «Πατέρα, όρθιος θα έρθω», δείχνοντας την ακλόνητη απόφασή του να παλέψει για την πλήρη αποκατάστασή του
«Ο Σταύρος είναι καλά. Το σοβαρό χειρουργείο πέτυχε. Βέβαια είναι κρίσιμες οι πρώτες δέκα ημέρες και έχουν περάσει πέντε. Το χειρουργείο έγινε στο δεξί πόδι. Γιατί παρόλο που δεν είναι το ακρωτηριασμένο πόδι, είχε κι αυτό μεγάλη επικινδυνότητα. Όσο για το αριστερό πόδι, το ακρωτηριασμένο, οι γιατροί περιμένουν να ξεπρηστεί για να τον χειρουργήσουν. Το χειρουργείο αυτό θα γίνει για να δώσουν μορφή στο πόδι του, προκειμένου να δεχθεί το τεχνητό μέλος».
«Μπαμπά, μην στενοχωριέσαι, εγώ θα επιστρέψω όρθιος στην Ελλάδα. Έχει δει αρκετά βίντεο από ανθρώπους με ακρωτηριασμένα μέλη σώματος και είναι λειτουργικοί και αυτό τον ενθαρρύνει», είπε ο πατέρας του μιλώντας στην εκπομπή Super Κατερίνα.
