Γρηγόρης Αρναούτογλου: Εσπευσμένα στο νοσοκομείο με αφόρητους πόνους, «είναι το πιο επώδυνο πράγμα που έχω βιώσει στα 52 μου χρόνια»

3
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με αφόρητους πόνους μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου το μεσημέρι της Δευτέρας.

«Νιώθω λίγο άσχημα που δεν είμαι εκεί. Έπαθα κολικό νεφρού τη Δευτέρα το μεσημέρι. Είναι το πιο επώδυνο πράγμα που έχω βιώσει στα 52 μου χρόνια. Δεν έχω ξανανιώσει τέτοιο πόνο.

«Ήρθαμε στο νοσοκομείο, περιμέναμε μήπως πέσει με τα ούρα. Τελικά σταμάτησε σε ένα σημείο που δεν πονούσε και από την τρέλα τη δική μου είπα ότι, αφού δεν πονάω, θα πάω για γύρισμα στο 2Night. Κάναμε και μια μαγνητική, έδειξε ότι έχει φύγει.

Και οι γιατροί το λένε ότι ο πόνος στον κολικό νεφρού είναι παρόμοιος με εκείνον της γέννας. Είχα πέσει κάτω, περίμενα ότι κάτι θα βγάλω», ανέφερε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

Ο γνωστός παρουσιαστής το πρωί της Τετάρτης πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

 

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ