Δύο λεωφορεία του ΟΑΣΑ συγκρούστηκαν σήμερα το πρωί (04/07)/25, περίπου στις 11:30, στη Βούλα. Τα λεωφορεία εκτελούσαν τα δρομολόγια 122 και 122Θ.
Από το σοβαρό τροχαίο αναφέρθηκε ότι υπάρχουν τουλάχιστον 10 τραυματίες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, υπάρχει τουλάχιστον ένας σοβαρά τραυματίας. Ανάμεσα στους τραυματίες υπάρχει και ένας ανήλικος. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστή η σοβαρότητα της κατάστασής τους.
Φωτό: ΑΠΕ ΜΠΕ
Το τροχαίο σημειώθηκε στη Λεωφόρο Καραμανλή στο ύψος της Α’ πλαζ Βούλας, στο ρεύμα προς Σούνιο, κάτω από άγνωστες, μέχρι στιγμής, συνθήκες.
Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και δυνάμεις της Τροχαίας.
Οι σοβαρά τραυματίες και η ηλικιωμένη
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις σοβαρά τραυματίες, οι οποίοι έχουν μεταφερθεί ήδη στο Ασκληπιείο Βούλας. Μάλιστα, υπάρχει και μία γυναίκα ηλικιωμένη πολυτραματίας, που νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.
Ανάμεσα στους τραυματίες, υπάρχουν 12 ανήλικοι με την κατάσταση της υγείας τους να μην εμπνέει ανησυχία, οι οποίο μεταφέρθηκαν στο Αγλαΐα Κυριακού.
Αναλυτικά οι επιβάτες διακομίστηκαν ως εξής: 31 τραυματίες στο Ασκληπιείο Βούλας, 6 στο Γεννηματάς και 10 στο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.
Σε δηλώσεις του ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επεσήμανε ότι δεν φαίνεται να κινδυνεύει η ζωή των τριών σοβαρά τραυματιών.
Γρηγόρης Κωνσταντέλλος: Υπάρχουν πάρα πολλοί τραυματίες
«Υπάρχουν πάρα πολλοί τραυματίες. Ευτυχώς οι περισσότεροι δείχνουν να είναι ελαφρά, υπό την έννοια ότι μπαίνουν στα ασθενοφόρα, μπήκαν στα ασθενοφόρα και μεταφέρονται στα νοσοκομεία» τόνισε ο κ. Κωνσταντέλλος.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο που μίλησε στο ραδιόφωνο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1, το προπορευόμενο λεωφορείο, «ήταν σε αναμονή, στη στάση, ένα αρθρωτό λεωφορείο, στη στάση που είναι μπροστά από την Α’ πλαζ της Βούλας και ήρθε ένα δεύτερο μη αρθρωτό λεωφορείο, το οποίο το χτύπησε από πίσω σχεδόν αφρενάριστο. Το πίσω λεωφορείο ήταν σχεδόν γεμάτο, οι επιβαίνοντες ήταν νέα παιδιά τα οποία προφανώς πήγαιναν για παράδειγμα για τη Βάρκιζα, για τη Σαρωνίδα, το Λαγονήσι και ουσιαστικά οι περισσότεροι από τους μέχρι σήμερα περίπου 30 με 32 τραυματίες που υπάρχουν ήταν από το πίσω λεωφορείο». Έτσι, η πλειοψηφία των τραυματιών ήταν από το πίσω λεωφορείο.
«Νομίζω ότι η τροχαία ήδη βρίσκεται εκεί. Από την πρώτη στιγμή έχει επιληφθεί για να μπορέσει να πάρει καταθέσεις. Γιατί ξέρετε εκεί το σημείο είναι ευθεία» πρόσθεσε, προσπαθώντας να αιτιολογήσει την αιτία της σύγκρουσης και πρόσθεσε ξανά για τους τραυματίες: «Υπάρχουν μόνο τραυματίες. Κάποιοι δύο νομίζω ότι των τραυματιών βρίσκονται πιο σοβαρά. Τρεις είναι οι πληροφορίες από το νοσοκομείο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δεν κινδυνεύουν».
